هوش مصنوعی با شبکه اجتماعی ایکس ادغام می‌‎شود

ایلان ماسک اعلام کرده است که قصد دارد هوش مصنوعی جدید خود را با شبکه اجتماعی ایکس ادغام کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، با توجه به گزارشی که به تازگی منتشر شده است ایلان ماسک قصد دارد استارتاپ هوش مصنوعی (xAI) را در شبکه اجتماعی ایکس که همان توئیتر سابق است ادغام کند. در این صورت به عنوان یک برنامه جداگانه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هدف استارتاپ xAI ایجاد ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی است که در زمینه درک جهان و کسب دانش به انسان‌ها کمک می‌کند. اولین مدل هوش مصنوعی xAI به نام Grok برای پاسخ به سوالات از راهکارهای هوشمندانه استفاده می‌کند. ایلان ماسک در ماه جولای سال جاری xAI را راه‌اندازی کرد، Grok روز جمعه برای همه کاربران ایکس پریمیوم منتشر شده است.

به نظر می‌رسد که اولین مدل هوش مصنوعی Grok به اطلاعات اپلیکیشن ایکس دسترسی دارد که مزیت بزرگی برای این مدل هوش مصنوعی به شمار می‌رود. توسعه‌دهندگان xAI در تلاش هستند که Grok را به قابلیت‌هایی مجهز کند که بتواند برنامه‌های گسترده‌تری مانند تعاملات را فعال کند. هوش مصنوعی دارای پتانسیل زیادی برای ارتقای ارزش علمی و بهبود اقتصاد جامعه است.

https://www.spiceworks.com/tech/tech-general/news/integration-xai-startup-with-x-platform/#:~:text=Elon%20Musk%20has%20announced%20that,available%20as%20a%20standalone%20app.

کد خبر 702439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.