مشکل بازیافت زباله در ایالت آلاباما

ساکنین شهر فولی در ایالت آلاباما آمریکا با ریختن زباله‌های غیربازیافتی در سطل‌های زباله مشکلاتی برای این شهر ایجاد کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر فولی در ایالت آلاباما آمریکا با مشکلاتی در زمینه بازیافت زباله مواجه شده است، زیرا ساکنان آن زباله‌های غیربازیافتی را در سطل‌های بازیافت می‌ریزند، میزان جعبه‌های پیتزا، شیشه و حتی لاشه حیوانات در سطل‌های بازیافت به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.

این موضوع باعث شده است شهر دچار هزاران دلار خسارت شود؛ مقامات شهری اعلام کرده‌اند که برای حمل هر تن از مواد بازیافتی به محل دفن زباله باید ۱۵ دلار پرداخت کنند، اما در صورتی که مواد غیربازیافتی در میان آن‌ها قرار بگیرد و باعث آلوده شدن دیگر مواد قابل بازیافت شود، این مبلغ به ۶۰ دلار برای هر تن افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین شهر فولی در ایالت آلاباما با مشکل جدی در این زمینه مواجه شده است.

به گفته مقامات شهری، در صورتی که مشخص شود ساکنان زباله یا دیگر مواد غیرقابل بازیافت را در سطل‌های بازیافت کنار خیابان می‌ریزند، اخطاریه‌ای از طرف شهرداری دریافت خواهند کرد، در صورتی که شخصی این کار را چندین بار تکرار کند، مجازات خواهد شد.

کد خبر 701797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.