تماس بیش از ۹۰۰۰ شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷ طی هفته گذشته

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی هفته گذشته کارشناسان این مرکز پاسخگوی حدود ۹ هزار تماس از سوی شهروندان این کلان‌شهر بوده‌اند، گفت: حدود ۱۰۰ مورد از این تماس‌ها درباره اطلاع از وضعیت پروژه‌های شهر بوده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برقراری تماس حدود ۹ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد، حدود شش هزار تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند، از این‌رو موضوعات مطرح شده جهت پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

وی افزود: سه هزار مورد از تماس‌ها درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته گذشته حدود ۱۰۰ تماس شهروندان درباره اطلاع از وضعیت پروژه‌های شهر بوده است، تصریح کرد: از این تعداد ۷۰ تماس، درخواست تسریع در اجرای پروژه‌ها را داشتند.

وی ادامه داد: طبق بررسی انجام شده از طریق مدیریت پروژه معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان، ۹۰ درصد پروژه‌های اعلام شده طبق برنامه‌ریزی در حال اجراست، اما باید بنرهای روز شمار از ناظر، پیمانکار یا متولیان پروژه را برای اطلاع و آگاهی شهروندان از زمان اتمام پروژه نصب کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: تعدادی از تماس‌های شهروندان مربوط به حضور افراد کارتن‌خواب و متکدیان در چند محور منطقه هشت شهرداری اصفهان بود که پیگیری لازم از طریق منطقه انجام شد.

کد خبر 701379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mehran IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    چند بار برای اسکلت اون بانوی اشکانی تماس گرفتم که شهرداری مکان نداره و اون اسکلت رو فرستاده انبار تخته چوب و موش‌ها.... میتونم یک محل مناسب برای اون در اختیار شهرداری بزارم و اون رو بفرستید کانادا تا انجامش بدم
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    چندتاش در مورد ناوگان فرسوده و کمبود اتوبوس بوده؟؟؟؟خداییش این چه اتوبوس های داغون و از رده خارج است تو قسمت های مختلف شهر است
  • سم IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    افرین به شهرداری اصفهان با این کار خوبش ،من هر موقع در هر جا اختلال ببینم زنگ میزنم فوری رسیدگی میشه وصد البته افرین به مردم مسیولیت پذیر اصفهان