قیمت خودرو امروز ۹ آبان + جدول

روند افزایش قیمت خودرو در بازار امروز معکوس شد و قیمت بیشتر محصولات ثابت و تعدادی نیز روند کاهشی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار امروز خودرو تعداد انگشت شماری از خودروهای تولید داخل و یا مونتاژی با افزایش قیمت همراه بودند اما بیشتر محصولات با ثبات قیمت همراه بودند.

از اخبار مهم روز گذشته می‌توان به تعیین قیمت نهایی سایپا اطلس اشاره کرد که گروه خودروسازی سایپا قیمت نهایی خودروی اطلس را با احتساب کلیه هزینه‌های جانبی ویژه آبان ۱۴۰۲ مشخص شد؛ قیمت نهایی این خودرو ۴۰۶ میلیون و ۶۱۵ اعلام شده است. همچنین قیمت جدید ۱۴ محصول سایپا با اعمال استانداردهای ۸۵ گانه در آبان ماه ۱۴۰۲ نیز منتشر شد.

مطالعه بیشتر: قیمت جدید محصولات سایپا اعلام شد + جدول

علاوه بر این بخشنامه پیش‌فروش پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ارتقا یافته نیز مشخص شد و ️متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده باشند، اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ این شرکت اعلام شده و برای این افراد پیامک ارسال شده است.

تغییر قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز با ثبات نسبی همراه بود و جز افت ۱۴ میلیون تومانی قیمت تارا اتوماتیک تغییر قیمت سایر محصولات از پنج میلیون تومان فراتر نرفت. برای مثال وانت آریسان ۲ که روز گذشته به مرز ۳۸۵ میلیون تومان در بازار رسیده بود، ریزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را در بازار آزاد امروز تجربه کرد.

علاوه بر این قیمت رانا پلاس از ۴۹۱ به ۴۹۰ میلیون تومان عقب نشینی کرد. اما قیمت سورن پلاس (تیپ ۴) امروز نیز بالا رفت و با سه میلیون تومان افزایش به ۵۸۸ میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودرو امروز ۹ آبان + جدول

تغییر قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت محصولات مونتاژی نیز همچون روز گذشته روند آرامی را پشت سر گذاشت و به جز تعداد انگشت شماری از خودروها مانند تیگو ۸ و دیگنیتی پرستیژ، قیمت سایر محصولات کاهشی و یا ثابت بود. قیمت خودرو وانت کاپ را که محصولی از گروه بهمن به شمار می‌آید، کاهش ۶ میلیون تومانی را در بازار امروز تجربه کرد و به یک میلیارد و ۲۴ میلیون تومان رسید.

همچنین خودرو آریزو ۶ با پنج میلیون تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته به یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان نزدیک شد. خودرو ام وی ام x۲۲ دنده‌ای نیز که از کراس آورهای کوچک در بازار به حساب می‌آید با ۸ میلیون تومان افت قیمت به ۷۱۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

قیمت خودرو امروز ۹ آبان + جدول

کد خبر 700394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.