گوشی Wiko Hi Enjoy 60s 5G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی Wiko Hi Enjoy 60s 5G با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ویکو که زیرمجموعه‌ای از شرکت هواوی است که به دلیل گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت 5G خود شناخته شده است، گوشی هوشمند Wiko Hi Enjoy 60 5G را به عنوان نسخه 5G هواوی Enjoy 60 معرفی کرده است. این گوشی جدید دارای نمایشگر ۶.۷۵ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسلی است.

گوشی Wiko Hi Enjoy 60s 5G در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود، دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است که با دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی همراه شده است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصول تعبیه شده است. این گوشی هوشمند به تراشه مدیاتک Dimensity 700 مجهز شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Wiko Hi Enjoy 60s 5G با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد. یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری گوشی قرار گرفته است، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برای آن در نظر گرفته شده است و وزن گوشی نیز ۱۹۹ گرم است.

کد خبر 700115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.