قیمت خودرو امروز ۷ آبان/ کدام خودروها گران شدند؟

قیمت‌ خودروها در بازار امروز نیز نوسان قیمت را تجربه کردند و خودروهای داخلی با افزایش قیمت همراه بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودرو امروز هم با نوسان همراه شد و شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت خودروهای داخلی بودیم. این افزایش قیمت در محصولات مونتاژی کمتر اتفاق افتاد و حتی بعضی از محصولات افت قیمت را دربازار امروز تجربه کردند.

از اخبار مهم روز گذشته می‌توان به اعلام قیمت شاهین اتوماتیک در بازار اشاره کرد که این قیمت این خودرو بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شد. قیمت این خودرو در حالی در روز گذشته اعلام شد که قیمت این خودرو در بازار آزاد در محدوده ۷۵۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

همچنین شورای رقابت نیز در جلسه روز گذشته قیمت سه خودرو مونتاژی دیگر یعنی خودروی آریزو ۵، تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو ۸ پرومکس سری e اعلام شد و قیمت این خودروها به ترتیب ۹۴۸، دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۵۱۹ میلیون تومان قیمت گذاری کرد.

تغییر قیمت خودروهای داخلی

خودروهای داخلی امروز رشد قیمت را تجربه کردند به طوری که قیمت کوییک R اتوماتیک بیشترین افزایش قیمت را در بازار امروز داشت و با ۸ میلیون تومان رشد قیمت به ۴۵۳ میلیون تومان رسید.
علاوه بر این خودرو شاهین تیپ سه افزایش چهار میلیون تومانی را در بازار امروز تجربه کرد و به ۵۹۴ میلیون تومان معامله شد. همچنین محصولات ایرانخودرو نیز با رشد قیمت همراه بودند و قیمت پژو ۲۰۷ موتور TU3 با شش میلیون تومان افزایش به قیمت ۵۳۳ میلیون تومانی معامله شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز که به عنوان کامل‌ترین خودرویی است که روی پلتفرم پژو ۴۰۵ پیاده شده و به نوعی ویترینی از تمامی دستاوردهای ایرانخودرو به حساب می‌آید در بین بیشترین افزایش قیمت محصولات این شرکت قرار داشت و با ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رشد به ۸۱۸ میلیون تومان رسید.

تغییر قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی نوسان کمتری را در بازار امروز تجربه کردند و حتی قیمت برخی از محصولات کاهشی و یا بدون تغییر بود. برای مثال قیمت خودرو جک J4 که از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی در بازار داخلی به شمار می‌آید با ۱۸ میلیون تومان افت قیمت به ۷۱۵ میلیون تومان رسید.

اما جک S5 با افزایش ۱۵ میلیونی در بازار آزاد امروز به قیمت یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان نزدیک شد.

همچنین فیدلیتی پرایمنفره) بیشترین افزایش قیمت روزانه را در بین محصولات مونتاژی داشت و با رشد ۲۵ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۵۶۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.

مطالعه بیشتر:

حاصل قیمت‌گذاری دستوری خودرو / زیان سایپا ۷ برابر شد!

کد خبر 699859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.