خودروی مزدا CX-30 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودروی مزدا CX-30 G20 از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بنزینی با قدرت ۱۱۴ کیلووات و گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که خودروی مزدا CX-30-2024 در دو مدل G20 و G25 وارد بازار می‎‌شود. همه مدل‌های مزدا CX-30 G20 از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بنزینی با قدرت ۱۱۴ کیلووات و گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر استفاده می‌کند. این موتور در حال حاضر به طور انحصاری به یک گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک متصل می‎‌شود و تمام توان خروجی موتور به چرخ‌های جلو منتقل می‎‌شود.

مدل‌های مزدا CX-30 G25 نیز از یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی بنزینی با قدرت ۱۳۹ کیلووات و گشتاور ۲۵۲ نیوتن متر بهره می‌برد. این موتور به یک گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک متصل می‎‌شود که همه قدرت را از طریق سیستم تمام چرخ محرک به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند؛ مدل‌های دیفرانسیل جلو خودرو مزدا CX-30 دارای مخزن سوخت ۵۱ لیتری هستند. در حالی که مدل‌های چهار چرخ محرک از مخزن سوخت ۴۸ لیتری بهره می‌برند. همه مدل‌های CX-30 به حداقل بنزین بدون سرب معمولی RON 91 نیاز دارند.

طول و عرض خودروی مزدا CX-30-2024 به ترتیب ۴۳۹۵ و ۱۷۹۵ میلی‌متر است. ارتفاع آن ۱۵۴۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۶۵۵ میلی‌متر است. زمانی که صندلی‌های ردیف دوم خودرو خم می‎‌شود، ظرفیت صندوق عقب ۳۱۷ لیتر است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص عابر پیاده، تشخیص دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک مقابل، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سنسورهای پارک عقب، دوربین دنده‌عقب و نظارت بر فشار باد لاستیک اشاره کرد. خودروی مزدا CX-30-2024 در رنگ‌های سفید، قرمز، آبی و خاکستری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 699832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.