شهیدی که پای کار نابودی اسرائیل ایستاد

موشک‌هایی که بیش از ۲۰ روز است آرامش را از رژیم صهیونیستی گرفته، حاصل دانش و طراحی شهیدی است که آرزوی نابودی اسرائیل را داشت؛ حسن‌آقای طهرانی‌مقدم که ششم آبان‌ماه در محله سرچشمه تهران پا به این دنیا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ششم آبان‌ماه سالروز تولد مردی است که آرزوی نابودی اسرائیل را داشت، پدری که نوزاد موشکی ایران را به مهر و جهد و دلسوزی و خون دل پروراند و بارور کرد.

پدری که ایران را بیشتر از فرزندانش دوست داشت و همه موشک‌هایش را برای عزت و سربلندی ایران می‌خواست، کسی که برای تعیین مرزهای امنیت چون آرش تیر از کمان می‌رهاند و هرچه تیرش به دوردست‌های می‌رسید، برد امنیتی ما بالاتر می‌رفت، حسن‌آقای طهرانی‌مقدم در سکوت و گمنامی مشهورترین و پرسروصداترین قدرت بازدارندگی را برای جمهوری اسلامی و گروه‌های مقاومت رقم زد، او فقط آرزوی نابودی اسرائیل را نداشت، بلکه برای تحقق آن تلاش بسیاری کرده بود و حالا این روزها نتایج تلاش‌هایش را می‌بینیم؛ موشک‌هایی که بیش از ۲۰ روز است که آرامش را از تمام صهیونیست‌های دنیا گرفته حاصل دانش و طراحی او است.

خانواده شهید طهرانی‌مقدم با بیان اینکه این شهید همه عمرش را با آمریکا و اسرائیل مبارزه کرد، به سخنان سیدحسن نصرالله در دیدار با خانواده اشاره می‌کنند و می‌گویند: «وقتی رفتیم پیش سیدحسن نصرالله ایشان می‌گفت: «هر زنی در لبنان با راحتی و امنیت راه می‌رود مدیون شهید طهرانی‌مقدم است. در جنگ ۳۳ روزه لبنان اگر کمک‌های حاج‌حسن طهرانی‌مقدم نبود، قادر به مقابله با اسرائیل نبودیم. صحبت‌های سیدحسن خیلی برایمان جالب بود که شهید طهرانی‌مقدم را هم‌ردیف عماد مغنیه می‌دانست.»

فرزند پدر موشکی ایران در مستند «۷ دقیقه تا تل‌آویو» می‌گوید: «پدرم می‌خواست اسرائیل را نابود کند و آن را به صراحت هم اعلام می‌کرد.تلاش مستمر او در افزایش دقت موشک‌ها گویای این مسئله است. شهید طهرانی‌مقدم به دنبال افزایش دقت موشک‌ها بود که اگر یک روز تهدیدات صهیونیست‌ها عملی شد، بتوان با آن مقابله کرد.»

زینب طهرانی‌مقدم هم با اشاره به جمله خاطره‌انگیز روی مزار پدرش «روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.» سابقا به یک سوال پاسخ داده است: «شخصی از من پرسید این جمله یعنی چه؟ او به هدفش که نرسید؟! الان او در این دنیا نیست و حکومت جعلی آن‌ها ادامه دارد. ساده‌ترین جوابی که به‌نظرم رسید این است: رهبری فرمودند، فلسطینی‌هایی که روزی با سنگ با اسرائیل می‌جنگیدند امروز با موشک نقطه زن این تروریست‌های متکبر را هدف گرفته‌اند.»

کد خبر 699647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.