گروه‌های حساس امروز کمتر در تهران تردد کنند

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز (چهارشنبه) با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۴، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ در ایستگاه‌های فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۶، قائم با شاخص ۱۵۲، قرچک با شاخص ۱۵۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۲ و ورامین با شاخص ۱۵۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۱۰۸، باقرشهر را شاخص ۱۴۵، پاکدشت با شاخص ۱۲۹، پردیس با شاخص ۱۲۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۲۲، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۱۳، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۹، سلامت با شاخص ۱۱۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۸، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۶، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۰، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۲۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۲۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۲ در وضعیت نارنجی قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۶۵، اتوبان محلاتی با شاخص ۷۳، اسلام شهر با شاخص ۸۰، امام خمینی با شاخص ۷۹، پارک رازی با شاخص ۸۷، پاسداران با شاخص ۶۵، پونک با شاخص ۸۳، پیشوا با شاخص ۹۹، چشمه با شاخص ۸۳، دانشگاه تهران با شاخص ۹۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۱، دماوند با شاخص ۷۹، ژئوفیزیک با شاخص ۸۹، شهرداری دو با شاخص ۷۳، شهرداری چهار با شاخص ۹۴، شهرداری ۲۲ با شاخص ۸۰، شهریار با شاخص ۶۹، علم و صنعت با شاخص ۸۳، قدس با شاخص ۵۸، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۷۹، ملارد با شاخص ۹۶ و میدان مفتح با شاخص ۷۷ در وضعیت سالم قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 698865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.