قیمت خودرو امروز ۳ آبان/ کاهش ۴۰ میلیون تومانی قیمت تیگو ۸

قیمت خودرو در بازار امروز با روند کاهشی همراه شد و شاهد ریزش قیمت در تمام بازار بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز خودرو با افت قیمت قابل توجهی همراه شد که علت آن را نیز می‌توان اخبار مربوط به واردات خودرو در چند روز اخیر دانست. همچنین از اخبار مهم روز گذشته می‌توان به تعیین تکلیف واگذاری قیمت‌گذاری خودرو وارداتی به سازمان حمایت اشاره کرد که در جلسه هفتگی شورای رقابت در روز گذشته برای آن تصمیم گیری شد.

درواقع بر اساس جلسه دیروز شورای رقابت مصوب شد در دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سواری تبصره‌ای اضافه شود تا قیمت کلیه خودروهای وارداتی بر اساس ضوابط قیمت گذاری کالاهای وارداتی توسط حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و ابلاغ شود.

علاوه بر این رشیدی کوچی در پستی اینستاگرامی ممنوعیت واردات خودروهای کره‌ای را تأیید کرد و گفت: سرانجام پس از ۸ ماه، ممنوعیت واردات و عدم ثبت سفارش مجدد خودروهای کره‌ای تأیید شد.

وی افزود: واردات و ثبت سفارش خودروهای کره‌ای فعلاً ممنوع است و از آقای صفری، معاون حوزه اقتصادی وزارت امور خارجه، درخواست کردیم که این موضوع را حل و فصل کند.

تغییر قیمت خودروهای داخلی

لحظه تنظیم این خبر قیمت خودرو وانت آریسان ۲ از سبد محصولات ایران خودرو به ۳۸۲ میلیون تومان در بازار آزاد رسید. این محصول نسبت به روز گذشته ریزش یک میلیون تومانی و نسبت به هفته گذشته افت ۸ میلیون تومانی را ثبت کرده است.
سورن پلاس تیپ سه نیز نسبت به روز گذشته کاهش ۲ میلیون تومان داشت و به قیمت ۵۶۶ میلیون تومان در بازار آزاد رسید. از گروه خودروسازی سایپا خودرو کوییک R اتوماتیک بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۴۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نزدیک شد. تعدادی از محصولات این شرکت مانند سایپا ۱۵۱ لاینر با افزایش اندکی در بازار آزاد امروز همراه بودند.
قیمت خودرو امروز ۲۲ مهر/ کاهش ۴۰ میلیون تومانی قیمت تیگو ۸

تغییر قیمت خودروهای مونتاژی

خودروهای مونتاژی نیز با افت قابل توجهی در بازار امروز همراه شدند به طوری که می‌توان گفت این ریزش قیمت در تمام محصولات مونتاژی وجود داشت. برای مثال تیگو ۸ پرو بیشترین ریزش قیمت را در بازار امروز تجربه کرد و با کاهش ۴۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان رسید.

علاوه بر این، خودرو فونیکس ۱.۶ ریزش ۱۱ میلیون تومانی را در بازار امروز تجربه کرد و به یک میلیارد و ۸۱۴ میلیون تومان در بازار آزاد نزدیک شد. اما x۵۵ پرو افت کمتری را نسبت به دیگر خودروهای مونتاژی داشت و با ۸ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت خودرو امروز ۲۲ مهر/ کاهش ۴۰ میلیون تومانی قیمت تیگو ۸

کد خبر 698846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.