ثبت رکورد بالای خدمات پلیس هوشمند در دبی

ایستگاه‌های پلیس هوشمند دبی رکورد جدیدی را در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به ثبت رساندند که این ایستگاه‌ها طی مدت یادشده ۶۵ هزار و ۹۴۲ خدمات‌رسانی بدون مداخله انسانی داشته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ۲۲ ایستگاه پلیس هوشمند دبی (SPS) با انتشار داده‌های خود از مناطق مختلف کشور در نیمه اول سال ۲۰۲۳، از ثبت رکوردی جدید در خدمات‌رسانی‌های بدون مداخله انسانی در این واحدها خبر دادند. طی این دوره در مجموع ۶۵ هزار و ۹۴۲ خدمت هوشمند بدون هیچ‌گونه دخالت انسانی پردازش شده است که شامل ارائه ۱۶ هزار و ۲۰۵ گزارش و ۴۹۶۷ تحقیق مرتبط با امور جنایی بوده است.

مدیر کل پشتیبانی لجستیک و معاون کمیته اجرایی پروژه ایستگاه‌های پلیس هوشمند شهر اظهار کرد که خدمات پلیس هوشمند دبی به فرهنگ و بخشی از جامعه شهری دبی تبدیل شده است.

وی با تأکید بر تعهد پلیس دبی برای دستیابی به اهداف دولت در راستای بهبود کیفیت زندگی اعضای جامعه برای تجربه پیشرفتی قابل‌توجه اعلام کرد که خدمات پلیس هوشمند تمام تلاش خود را برای رفع انتظارات مشتریان به کار گرفته است.

ثبت رکورد بالای خدمات پلیس هوشمند در دبی

ایستگاه‌های پلیس هوشمند دبی در راستای تمرکز دولت این شهر بر تحول دیجیتال قرار دارد و بازدیدکنندگان از شهر و ساکنان آن هر دو می‌توانند انتظار دریافت خدمات پلیس نوآورانه، راحت و درجه یک را به‌طور یکسان از آن‌ها داشته باشند. موفقیت این پروژه به‌طور کامل با اهداف دولت دبی برای ارائه خدمات به آسانی و با بالاترین استانداردهای ممکن به مشتریان مطابقت دارد.

این امر نشان‌دهنده هم‌سویی اهداف پلیس دبی با چشم‌انداز دولت برای تبدیل آن به هوشمندترین شهر جهان از طریق یک سیستم هوشمند است که به‌طور مداوم به‌روز می‌شود تا آخرین استانداردهای جهانی را منعکس کند. پلیس هوشمند دبی بهترین و بالاترین استانداردهای خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد و در نهایت انتظار می‌رود کیفیت زندگی در امارات را بهبود ببخشد.

قابل توجه این‌که تمام نسخه‌های پلیس هوشمند دبی خدمات خود را به هفت زبان عربی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی و چینی ارائه می‌دهند.

ثبت رکورد بالای خدمات پلیس هوشمند در دبی

کد خبر 698422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.