قیمت روز خودرو / کاهش قیمت‌ها هم‌زمان با باز شدن سامانه یکپارچه

قیمت‌ خودروهای داخلی در بازار امروز خودرو با ثبات نسبی همراه بود و در مواردی نیز شاهد افت قیمت بودیم، اما قیمت خودروهای مونتاژی هم‌زمان با باز شدن سامانه یکپارچه خودرو کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت خودرو امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ قیمت‌ها در بازار امروز روندی کاهشی داشتند و در بازار نسبتاً آرامی را تجربه کردیم، به‌طوری که برخی از محصولات تولید داخل بر خلاف روز گذشته افت قیمت را تجربه کردند و قیمت بیشتر نمونه‌ها در بازار آزاد تغییری نداشت.

همچنین خودروهای مونتاژی روند متفاوتی را امروز در پیش گرفتند و شاهد افت قیمت به‌ویژه در سبد محصولات گروه بهمن بودیم و می‌توان باز شدن سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی را علت ثبات و افت قیمت در بازار امروز دانست؛ از آنجا که مهلت ثبت‌نام در این سامانه تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت به نظر می‌رسد شاهد افزایش قیمت زیادی در بازار خودرو نباشیم.

در واقع ادامه روند ثبات در بازار خودرو به تغییر قیمت دلار در روزهای آینده نیز بستگی دارد که اثرش بر بازار خودرو قابل چشم‌پوشی نیست.

تغییر قیمت خودروهای داخلی

تا لحظه تنظیم این خبر قیمت خودرو آریسان ۲ که دیروز به ۳۹۵ میلیون تومان در بازار آزاد رسیده بود، با پنج میلیون تومان افت قیمت به ۳۹۰ میلیون تومان نزدیک شد. علاوه بر این قیمت خودرو تارا اتوماتیک که از زمستان ۱۴۰۰ وارد بازار شد با یک میلیون تومان ریزش قیمت نسبت به روز گذشته به ۷۷۲ میلیون تومان معامله شد.

قیمت روز خودرو / ریزش قیمت‌ها همزمان با بازشدن سامانه یکپارچه

تغییر قیمت خودروهای مونتاژی

خودروی فیدلیتی ۵ نفره امروز بیشترین افت قیمت را در بین خودروهای مونتاژی به ثبت رساند و با ۲۴ میلیون تومان ریزش به یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد رسید. کراس اوور دیگنیتی پرایم نیز در جایگاه بعدی بیشترین کاهش قیمت روزانه قرار داشت و با ۱۵ میلیون تومان افت به یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان نزدیک شد.

قیمت روز خودرو / ریزش قیمت‌ها همزمان با بازشدن سامانه یکپارچه

مطالعه بیشتر:

زمان ثبت نام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی + ورود به سایت و قیمت

کد خبر 696068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.