مشخصات دوربین گوشی Lava Blaze Pro 5G چیست؟

یک دوربین دوگانه روی پنل پشتی گوشی Lava Blaze Pro 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Lava یک گوشی هوشمند جدید به نام Lava Blaze Pro 5G در هند عرضه کرده است که دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر آن قرار گرفته است؛ یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود و یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

گوشی Lava Blaze Pro 5G با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود، به تراشه Dimensity6020 مجهز شده است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد؛ این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم، هشت گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 همراه شده است؛ البته کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت حافظه MicroSD حافظه آن را افزایش دهند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Lava Blaze Pro 5G می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، یک پورت USB-C، حسگر اثرانگشت و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد؛ این محصول با قیمت ۱۵۰ دلار در هند به فروش می‌رسد.

کد خبر 695993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.