سیستم دوبله هوش مصنوعی رونمایی شد

استارت‌اپ EevenLabs از یک سیستم دوبله هوش مصنوعی به نام AI Dubbing رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، استارت‌اپ ElevenLabs که در زمینه شبیه‌سازی صدا فعال است از یک سرویس دوبله هوش مصنوعی به نام AI Dubbing رونمایی کرده است که به افراد اجازه می‌دهد صدای گوینده در ویدئوها را با لحن اصلی به زبان‌های مختلف دوبله کنند، سیستم دوبله هوش مصنوعی یادشده از زبان‌های ورودی و خروجی مختلف پشتیبانی می‌کند؛ امکان استفاده رایگان از این سرویس وجود دارد، البته محدودیت‌هایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

در صورتی که تمایل دارید نسخه رایگان سرویس یادشده را استفاده کنید با کیفیت پایین ویدئوها مواجه می‌‎‏شوید و نمی‌توانید ویدئوهای باکیفیت با حجم بالا را آپلود کنید. لازم است کاربران به منظور دسترسی به امکانات بیشتر اشتراک ElevenLabs را تهیه کنند؛ در این سرویس زبان ورودی به صورت خودکار تشخیص داده می‎‌شود، البته می‌توان آن را به صورت دستی نیز انتخاب کرد.

کاربران پس از مشخص کردن زبان ورودی باید از میان ۲۰ زبان خروجی موجود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند پس از آن باید کمی صبر کنند تا ویدئو دوبله شود؛ در نهایت می‌توان آن را دانلود کرد. به نظر می‌رسد که ترجمه‌ها در نسخه رایگان این سیستم هوش مصنوعی با دقت بالایی انجام نشده است، حتی ممکن است ویدئوها به صورت ترکیبی به دو زبان مختلف دوبله شوند، البته با تهیه اشتراک مورد نظر، این مشکلات برطرف می‌شود.

کد خبر 695186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.