لزوم نگاه چند ساحتی به نیازهای سلامت روان دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: توجه به نیازهای روحی و روانی دانش‌آموزان نیازمند، نگاه چند ساحتی به تربیت است.

محمدرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مشکلات مختلفی در اثر عدم استفاده نادرست از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در فضا و ساختار خانواده به وجود آمده که نیازمند حمایت کامل است، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری سلامت روان آموزش و پرورش اصفهان می‌تواند مجموعه یاری‌بخشی در کنار خانواده‌ها باشد.

وی با اشاره به افتتاح مرکز نیکوکاری سلامت روان آموزش و پرورش اصفهان، افزود: مرکز نیکوکاری سلامت روان بهشت می‌تواند با توجه به ابعاد مختلف نیازهای این دانش‌آموزان، زمینه را برای موفقیت آنها فراهم کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی رایج در میان دانش‌آموزان نیازمند نگاه پویا و جهادی است، از این رو در گام اول فعالیت مرکز نیکوکاری خدمات سلامت روان بهشت، دانش‌آموزان آسیب‌دیده را تحت پوشش قرار می‌دهیم و در گام دوم به دنبال ارتقای سطح توانمندی‌های دانش‌آموزان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: توجه به نیازهای روحی و روانی دانش‌آموزان نیازمند، نگاه چند ساحتی به تربیت است، از این رو مرکز نیکوکاری سلامت روان بهشت اصفهان میزبان دانش‌آموزان نیازمند خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی از سراسر استان است.

کد خبر 693927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.