کتری برقی هوشمند شیائومی چه مشخصاتی دارد؟

شرکت شیائومی به تازگی از یک کتری برقی هوشمند رونمایی کرده است که قادر است پنج لیتر آب را در عرض ۱۸ دقیقه بجوشاند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی به تازگی از یک کتری برقی هوشمند به نام Mijia Smart Electric Kettle 5L رونمایی کرده است، این محصول دارای روکش داخلی شیشه‌ای برای جوشاندن آب با کیفیت بالا است، یک صفحه گرمایش فولاد ضدزنگ بادوام نیز درون آن قرار گرفته است که با قدرت ۱۶۰۰ وات کار می‌کند و پنج لیتر آب را در حدود ۱۸ دقیقه می‌جوشاند.

کتری برقی هوشمند شیائومی دارای یک سیستم گردش خنک‌کننده بسیار پیشرفته است که آب جوشیده را به سرعت خنک می‌کند و زمان انتظار را کاهش می‌دهد؛ ظرفیت پنج لیتری آن معادل ۲۰ فنجان است و سه حالت جوش برای آب شیر، آب تصفیه شده و آب سرد را ارائه می‌کند، کتری برقی هوشمند Mijia دارای یک نمایشگر لمسی برای تنظیم آب بین ۴۰ تا ۹۰ درجه است.

کتری برقی هوشمند شیائومی Mijia Smart Electric Kettle 5L دارای قابلیت تشخیص ارتفاع برای محاسبه دقیق نقطه جوش در مناطق با ارتفاع بالا است؛ همچنین، یک چراغ نیز برای آن در نظر گرفته شده است که می‌توان در تاریکی به راحتی از آن استفاده کرد. علاوه بر این، محصول یادشده به اپلیکیشن Mi Home متصل می‌‎شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا دمای آب را با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود تنظیم کنند.

کد خبر 691113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.