ساعت هوشمند جدید pTron چه مشخصاتی دارد؟

ساعت هوشمند pTron Reflect Callz دارای حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و نظارت بر خواب و استرس است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت pTron به تازگی یک ساعت هوشمند جدید معرفی کرده است که pTron Reflect Callz نام دارد؛ این محصول دارای نمایشگر مربعی شکل ۱.۸۵ اینچی با رزولوشن HD و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است، یک کلید نیز در لبه سمت راست آن تعبیه شده است؛ ساعت هوشمند یادشده گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آلودگی، گردوغبار، تعریق و پاشش آب مقاوم است.

ساعت هوشمند pTron Reflect Callz دارای حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و نظارت بر خواب و استرس است، این محصول از هشت حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا هشت مخاطب را ذخیره کند؛ از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند pTron می‌توان به کنترل موسیقی و دوربین و بازی‌های داخلی اشاره کرد.

با یک بار شارژ کردن ساعت هوشمند pTron Reflect Callz می‌توان به مدت پنج روز از آن استفاده کرد، این محصول با بند فلزی در رنگ‌های مشکی نقره‌ای و طلایی و با بند سیلیکونی در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای، صورتی و آبی در اختیار کاربران قرار گرفته می‌شود.

کد خبر 690406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.