خودروی هاچ‌بک Abarth 500e چه مشخصاتی دارد؟

خودروی هاچ‌بک Abarth 500e در رنگ‌های سبز، آبی، سفید و قرمز در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودروی هاچ‌بک Abarth 500e که به تازگی وارد استرالیا شده است دارای یک موتور الکتریکی تکی در قسمت جلو است که ۱۱۳.۷ کیلووات قدرت و ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند؛ شرکت تولیدکننده ادعا می‌کند که شتاب این خودرو در عرض ۷.۰ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، قیمت این خودرو از ۵۸ هزار و ۹۰۰ دلار آغاز می‎‌شود.

طول و عرض خودروی هاچ‌بک Abarth 500e به ترتیب ۳۶۳۰ و ۱۶۸۰ میلی‌متر است، ارتفاع آن نیز ۱۵۲۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۳۲۲ میلی‌متر است. ظرفیت صندوق عقب این خودرو اعلام نشده است؛ از جمله تجهیزات ایمنی خودروی یادشده می‌توان به ترمز اضطراری خودکار (AEB)، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، دستیار هوشمند محدودیت سرعت، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، نظارت بر توجه راننده، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دنده عقب اشاره کرد.

خودروی هاچ‌بک Abarth 500e در رنگ‌های سبز، آبی، سفید و قرمز در اختیار افراد قرار می‌گیرد، این خودرو دارای لاستیک‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو اتوماتیک، نور بالا اتوماتیک، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، سقف شیشه‌ای پانوراما، فرمان با روکش چرمی، نمایشگر دیجیتالی ۷.۰ اینچی، سیستم صوتی JBL با شش بلندگو، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع و شارژر بی‌سیم تلفن است.

کد خبر 690081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.