برنامه‌های هفته جایزه مصطفی (ص) چیست؟

مراسم افتتاحیه هفته جایزه مصطفی (ص) با محوریت ترویج و قدردانی از علم و فناوری با حضور خانواده‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هفته جایزه مصطفی (ص) قرار است با حضور ۱۲۷ مهمان ویژه از ۳۱ کشور از ششم تا دوازدهم مهرماه ۱۴۰۲ در اصفهان برگزار شود، پنجمین مراسم اهدای جوایز نیز یازدهم مهرماه در کاخ چهل ستون اجرا می‌شود. این جایزه با هدف ایجاد نمادی از تعالی علمی در سطح جهانی اعطا می‌شود. جایزه مصطفی (ص) حوزه‌های مختلف علم و فناوری مانند زندگی و علوم پزشکی و فناوری، علم و فناوری نانو، اطلاعات و ارتباطات و علوم پایه و مهندسی را پوشش می‌دهد.

مهمانان غیرایرانی پنج‌شنبه، ششم مهرماه وارد ایران می‌شوند و رویداد دانشجویی مربوط به مسابقه هوش مصنوعی نیز روز جمعه برگزار می‌شود. نمایشگاه و نشست فعالان هوش مصنوعی با حضور ۵۰ شرکت‌کننده برتر و ۴۰۰ متخصص در این حوزه در هتل عباسی اصفهان اجرا می‌شود. مراسم افتتاحیه هفته جایزه مصطفی (ص) با محوریت ترویج و قدردانی از علم و فناوری با حضور خانواده‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌‎شود.

مراسم اهدای جوایز مصطفی (ص) با حضور هزاران دانشمند و مسئول برجسته جهان اسلام به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در روز سه‌شنبه، یازدهم مهرماه در کاخ چهل ستون آغاز می‎‌شود. علاوه بر این، نهمین برنامه تبادل علم و فناوری (STEP) همزمان در مراکز برتر علم و فناوری اصفهان و دیگر استان‌های منتخب در حوزه‌های سلامت، انرژی، محیط زیست، هوش مصنوعی، اکوسیستم علم، فناوری و نوآوری از تاریخ هشتم تا دهم مهرماه برگزار می‌‏شود.

علاوه بر این، کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی (COMSTECH) روز سه‌شنبه، یازدهم مهرماه در هتل عباسی اجرا می‌شود. در همین روز نیز یک تور فرهنگی و تفریحی برای مهمانان تدارک دیده شده است، سپس مهمانان غیرایرانی روز چهارشنبه، دوازدهم مهرماه اصفهان را ترک خواهند کرد.

کد خبر 689174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.