افزایش سرمایه‌گذاری تورنتو برای مقابله با تغییرات اقلیمی

مدیران تورنتو در کانادا از افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود برای بهبود تغییرات اقلیمی و رونق اقتصادی خبر داده و خواهان حفظ انتشار اوراق قرضه شهری شده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برنامه‌ریزان تورنتو ۱۰۰ میلیون دلار اوراق قرضه سبز را برای کمک به اجرای پروژه‌های مربوط به تغییرات اقلیمی در نظر گرفته‌اند. تراکنش انجام شده بخشی از طرح انتشار اوراق قرضه سبزی به‌حساب می‌آید که برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۲۲ اجرا شد و قرار است در مجموع، مقدار منتشر شده برای این منظور را به ۴۰۰ میلیون دلار برساند. این ششمین باری است که تورنتو از سال ۲۰۱۸ به انتشار اوراق قرضه سبز می‌پردازد که سه تراکنش از آن در سال جاری انجام شده است. اوراق قرضه سبز با نرخ بهره ۴.۴ درصد و سررسید ۲۰ ساله، تا چهاردهم دسامبر سال ۲۰۴۲ تکمیل خواهد شد. مرحله جدید انتشار اوراق قرضه سبز از پانزدهم سپتامبر آغاز شده و قرار است تا سوم اکتبر ادامه داشته باشد.

سرمایه‌گذاری تورنتو برای کاهش تغییرات اقلیمی

اوراق قرضه سبز منتشر شده قرار است برای اجرای پروژه‌های مربوط به تغییرات اقلیمی در بخش‌های مختلف تورنتو و نهادهایی مانند مدیریت املاک و مستغلات شرکتی، سازمان حفاظت از محیط زیست شهر، اداره حمل‌ونقل و خدمات ترابری مورد استفاده قرار گیرد. در این راستا، قرار است اجرای پروژه‌هایی در زمینه تأمین انرژی تجدیدپذیر، بازیافت زیرساخت‌ها و سایر طرح‌های سبز در اولویت سایر اقدامات مربوط به کاهش انتشار کربن قرار گیرد.

افزایش سرمایه‌گذاری تورنتو برای مقابله با تغییرات اقلیمی

مدیران تورنتو با وجود نگرانی‌هایی که در مورد نرخ بالای تورم دارند، امیدوار هستند که با مدیریت موفق مالی خود، قدرت اقتصاد شهر را حفظ و اوراق قرضه سبز را به میزان بالا منتشر کنند. این افراد ادعا کرده‌اند که تاکنون ۲۹ سرمایه‌گذار ملی و بین‌المللی در انتشار اوراق قرضه سبز مشارکت کرده و تعداد بی‌شماری نیز برای سرمایه‌گذاری داوطلب شده‌اند.

اعضای شورای شهر در جلساتی که برای افزایش سرمایه‌گذاری در تغییرات اقلیمی برگزار شده است از هدف بلندپروازانه خود برای به صفر رساندن انتشار کربن تا سال ۲۰۴۰ خبر داده و مدعی شده‌اند انتشار اوراق قرضه سبز تنها یکی از چند رویکرد آن‌ها برای تحقق هدف خود به‌حساب می‌آید.

کد خبر 688643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.