هیترهای برقی شیائومی با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت هیترهای برقی شرکت شیائومی از ۲۷ دلار آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی چهار هیتر برقی جدید تحت برند MIJIA وارد بازار چین کرده است که MIJIA Baseboard Heater 2، MIJIA Graphene Baseboard Heater 2، MIJIA Air Heater و MIJIA Graphene Air Heater نام دارد. هیتر MIJIA Baseboard Heater 2 دارای قدرت گرمایش ۲۲۰۰ وات است و می‌تواند گرمایش فوری را در چند ثانیه فراهم کند. این محصول از گرمایش دو سرعته ۱۱۰۰ وات و ۲۲۰۰ وات پشتیبانی می‌کند و از گواهی ضدآب IPX4 پشتیبانی می‌کند.

هیتر الکتریکی MIJIA Graphene Baseboard Heater 2 به مواد گرافن برای اتلاف گرمای کارآمدتر مجهز شده است، دارای نمایشگر دیجیتال LED و سیستم کنترل دمای هوشمند برای نظارت بر فرآیند گرمایش است و از کنترل صوتی Xiaoai و اپلیکیشن MIJIA پشتیبانی می‌کند. هیتر MIJIA Air Heater نیز دارای توان ۲۰۰۰ وات است و از یک سر چرخشی با زاویه ۷۰ درجه پشتیبانی می‌کند. از این محصول می‌توان برای گرم کردن و خشک کردن لباس استفاده کرد.

آخرین مدل هیتر برقی شیائومی نیز MIJIA Graphene Air Heater نام دارد که دارای کنترل صوتی هوشمند با پشتیبانی از اپلیکیشن MIJIA است. این بدان معنا است که می‌توان آن را از راه دور روشن و خاموش کنید، تایمر و دمای آن را تنظیم کنید و حتی یک قفل کودک برای ایمنی بیشتر آن در نظر بگیرید. قیمت هیترهای برقی جدید شرکت شیائومی از ۲۷ دلار آغاز‬ می‏‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه این محصول در کشورهای خارج از چین در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 687945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.