آخرین وضعیت کرونا کشور در هفته‌های پایانی شهریور ۱۴۰۲

وزارت بهداشت اعلام کرد که در طول یک هفته گذشته (یکشنبه نوزدهم تا شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه)، هشت نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۳۶۴ نفر رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت کرونا در یک هفته گذشته از یکشنبه هفته گذشته تا روز گذشته شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه را اعلام کرد.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۸۲۱ نفر دوز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۳۲۱ نفر دوز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۹۲ نفر، دوز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۳۴ دوز رسید.

از یکشنبه هفته گذشته تا شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه سال جاری و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۲۱ نفر آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۱۵ هزار و ۸۲۲ نفر رسید.

در طول یک هفته گذشته (یکشنبه نوزدهم تا شنبه بیست‌وپنجم شهریورماه)، هشت نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۳۶۴ نفر رسید؛ تاکنون هفت میلیون ۳۷۷ هزار و ۲۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۷ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۶۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 687943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.