۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
ساعت هوشمند Huawei Watch GT 4 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Huawei Watch GT 4 در دو اندازه ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی از ساعت هوشمند جدید خود به نام Huawei Watch GT 4 در دو مدل ۴۱ و ۴۶ میلی‌متر رونمایی کرد. بدنه این ساعت از جنس فولاد ضدزنگ است و بسته به نوع آن، دارای نمایشگر ۱.۴۳ یا ۱.۳۲ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل است. هر دو نسخه این ساعت هوشمند بیش از ۲۵ هزار واچ‌فیس متنوع را ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 4 از بیش از ۱۰۰ ورزش مختلف پشتیبانی می‌کند به حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری دمای بدن، ردیابی کردن خواب و ارزیابی میزان اکسیژن خون مجهز شده است. همچنین، محصول یادشده می‌تواند بر دوره قاعدگی زنان نیز نظارت داشته باشد.

ساعت هوشمند یادشده با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS سازگار است و کاربران می‌توانند با استفاده از بلوتوث تماس صوتی برقرار کنند. شارژدهی نسخه ۴۶ میلی‌متری این محصول حداکثر ۱۴ روز است، در حالی که این مدت زمان برای نسخه ۴۱ میلی‌متری هفت روز است. نسخه ۴۶ میلی‌متری ساعت هوشمند Huawei Watch GT 4 در رنگ مشکی معادل ۲۴۹ یورو است، در حالی که نسخه‌های سبز و قهوه‌ای ۲۶۹ یورو هستند. قیمت نسخه ۴۱ میلی‌متری ساعت یادشده با بند چرمی سفید نیز ۲۴۹ یورو است.

کد خبر 687737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.