انتصابات جدید آموزش‌ و پرورش / ستاری‌فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت شد

طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌ و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی طی حکمی «صادق ستاری‌فرد» را به عنوان «معاون تربیت بدنی و سلامت» منصوب کرد و مأموریت‌های مهمی در حوزه تربیت بدنی و سلامت از سوی وزیر آموزش و پرورش به ستاری‌فرد محول شده است.

ستاری فرد با دکترای تربیت بدنی از دانشگاه تهران پیش از این نیز سابقه حضور در این معاونت را داشت. در زمان وی طرح‌های ارزشمندی در حوزه تربیت بدنی و سلامت دانش‌آموزان و معلمان همچون شهید سلیمانی با هدف طراحی، ایجاد و بهینه‌سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای، شهید خرازی آزادسازی مجموعه‌های ورزشی آموزش‌وپرورش با رویکرد تربیتی و طرح بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه شهرها (باغ) اجرا و عملیاتی شد.

از سوابق تجربی وی می‌توان به معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش‌های مجلس، مدیرگروه مطالعات تربیت بدنی و جوانان مرکز پژوهش‌های مجلس، کارشناس امور فوق برنامه مدارس معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، معلم تربیت بدنی و مربی ورزش مدارس و آموزشگاه‌های وزارت آموزش و پرورش، سابقه تدریس دروس تخصصی و عملی تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه دولتی یزد (عضو هیئت علمی دانشگاه یزد) و دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علم و فرهنگ و عضو شورای راهبردی معاونت فرهنگی وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد.

ضمن تقدیر از ستاری‌فرد، معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه منابع، «علی فرهادی» به عنوان «معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه منابع» منصوب شده است.

همچنین در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از «مهدی فیاضی، رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور» تقدیر به عمل آمد و آئین تودیع وی نیز برگزار شد.

کد خبر 686377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.