پخت‌وپز ساده به کمک هوش مصنوعی آسان‌تر می‌شود

شرکت سامسونگ از یک سرویس جدید مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرده است که فرآیند پخت‌وپز را ساده‌تر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پلتفرم جدیدی که توسط شرکت سامسونگ برای پخت‌وپز آسان‌تر توسعه یافته است، Samsung Food نام دارد. این پلتفرم بر پایه نرم‌افزار Whisk برای بیش از ۱۰۴ کشور ارائه شده است و قادر است برنامه‌ریزی برای وعده‌های غذایی و همچنین دستور پخت غذاهای مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد.

سرویس جدید ارائه شده توسط شرکت سامسونگ بیش از ۱۶۰ هزار دستور پخت را به هشت زبان از جمله انگلیسی، کره‌ای، آلمانی و اسپانیایی عرضه می‌کند. انتظار می‌رود که در آینده زبان‌های بیشتری به این سرویس اضافه شود. کاربران می‌توانند در این پلتفرم به دنبال دستور پخت جدید بگردند، فهرست خرید ایجاد کنند و برای وعده‌های غذایی خود برنامه‌ریزی کنند. سرویس Samsung Food در بعضی از کشورها با فروشگاه‌های آنلاین سازگاری دارد، بنابراین کاربران می‌توانند آنچه برای تهیه غذا نیاز دارند را به سادگی خریداری کنند.

سرویس Samsung Food از طریق قابلیت Food AI که با هوش مصنوعی توسعه داده شده است، اصلاح دستورهای پخت را امکان‌پذیر می‌کند. برای نمونه، از این طریق می‌توانید به دستور پخت نسخه ایتالیایی یک غذا دسترسی داشته باشید. شرکت سامسونگ قصد دارد این سرویس را تا پایان سال میلادی با Samsung Health سازگار کند، در این صورت کاربران می‌توانند رژیم غذایی خود را بهتر مدیریت کنند.

سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از پلتفرم یادشده را به بعضی از محصولات خانواده Bespoke از جمله یخچال، مایکروویو و فر اضافه کند. بنابراین کاربران می‌توانند از طریق نمایشگر روی یخچال به صورت مستقیم به دستور پخت مواد غذایی دسترسی پیدا کنند. همچنین، می‌توانند تایمر مایکروویو و فر را مشخص کنند، آن‌ها را از قبل روشن کنند یا تنظیمات پخت‌وپز را تغییر دهند. البته این قابلیت برای افرادی در دسترس خواهد بود که لوازم خانگی مبتنی بر اکوسیستم SmartThings داشته باشند.

کد خبر 685543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.