ماشین لباس‌شویی Roborock Zeo One رونمایی شد

خشک‌کن ماشین لباس‌شویی Roborock Zeo One قادر است دمای مورد نیاز را با استفاده از هوش مصنوعی کنترل کند و آب را به صورت ملایم از پارچه‌های ظریف حذف کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Roborock به‌تازگی ماشین لباس‌شویی جدید خود به نام Zeo One را معرفی کرد و قصد دارد آن را در نمایشگاه ۲۰۲۳ IFA برلین به نمایش بگذارد. این محصول می‌تواند تا ۱۰ کیلوگرم لباس را در خود جای دهد، ظرفیت خشک‌کن آن نیز شش کیلوگرم است. ماشین لباس‌شویی یادشده به فناوری نوآورانه خشک کردن ZeoCycle و سنسورهای هوشمند NTC برای نظارت بر دما مجهز شده است، بنابراین مانع بروز آسیب به لباس‌ها به دلیل دمای زیاد می‎‌شود.

خشک‌کن ماشین لباس‌شویی Roborock Zeo One قادر است دمای مورد نیاز را با استفاده از هوش مصنوعی کنترل کند و آب را به صورت ملایم از پارچه‌های ظریف حذف کند. از این محصول می‌توان برای شستن و خشک کردن لباس‌های پشمی نیز استفاده کرد، زیرا به آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کند. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این ماشین لباسشویی این است که می‌توان آن را با مواد شوینده و نرم‌کننده پر کرد تا به مدت ۳۰ روز از این مواد استفاده کند.

ماشین لباس‌شویی Roborock Zeo One دارای یک برنامه همراه است که به کاربران اجازه می‌دهد آن را تنظیم کنند، همچنینافراد می‌توانند مراحل شست‌وشو را با استفاده از این برنامه مشاهده کنند. محصول یادشده از دستورات صوتی برای کنترل از راه دور پشتیبانی می‌کند، همچنین دارای قفل کودک، حافظه قطع برق، چراغ داخلی و به‌روزرسانی نرم‌افزار است. ماشین لباس‌شویی یادشده در رنگ‌های مشکی و سفید موجود خواهد بود. هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت آن ارائه نشده است.

کد خبر 684465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.