جگوار ۳ خودروی برقی عرضه خواهد کرد

شرکت جگوار قصد دارد پس از سال ۲۰۲۵ میلادی سه خودروی برقی وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جگوار در حال آماده شدن برای عرضه خودروهای برقی در آینده است، بدین منظور قصد دارد پس از سال ۲۰۲۵ میلادی سه خودروی برقی وارد بازار کند. این خودروها که به‌طور انحصاری بر اساس پلتفرم جدید JEA جگوار طراحی شده‌اند، هیچ شباهتی با معماری MLA در نظر گرفته شده برای خودروهای رنج‌روور ندارد.

جگوار فقط بر زیبایی‌شناسی محصولات خود تمرکز نمی‌کند، خودروهای برقی این شرکت با قدرت خروجی حداقل ۴۵۰ اسب بخار و بردی بین ۳۸۵ تا ۴۷۵ مایل، عملکرد خوبی را ارائه می‌کند. آن‌ها همچنین به سیستم چهار چرخ متحرک و قابلیت شارژ سریع مجهز هستند که امکان شارژ ۱۰ تا ۸۰ درصدی باتری را فقط در عرض ۱۳ دقیقه فراهم می‌کند.

در حالی که انتظار می‌رود خودروی جگوار GT چهار در در سال آینده رونمایی شود، جزئیاتی در مورد عرضه آن در دسترس قرار نگرفته است، اما واضح است که خط تولید فعلی جگوار تا سال ۲۰۲۵ میلادی کاملاً تغییر خواهد کرد و بر روش‌های نوآورانه متمرکز خواهد شد. مدل‌های لوکس شرکت جگوار در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی بسیار پرطرفدار بودند، اکنون نیز جگوار مانند بسیاری از شرکت‌های خودروسازی با چالش تولید خودروهای برقی و کنار گذاشتن خودروهای بنزینی مواجه است.

کد خبر 684463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.