تلویزیون Hisense Vidda S75 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون Hisense Vidda S75 تجربه صوتی همه‌جانبه هنگام تماشای فیلم یا بازی را فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Hisense به تازگی یک تلویزیون جدید به نام Vidda S75 معرفی کرده است، این محصول دارای نمایشگری با رزولوشن 4K HDR10 با ۱۰.۷ میلیارد رنگ است و رنگ‌ها و جزئیات را بسیار دقیق به نمایش می‌گذارد. تلویزیون یادشده گواهینامه "نور آبی کم" را دریافت کرده است، بنابراین باعث خستگی چشم نمی‌‎شود.

تلویزیون Hisense Vidda S75 از حالت سریع ۱۲۰ هرتز با یک کلیک پشتیبانی می‌کند که برای بازی و تماشای فیلم‌های اکشن ایده‌آل است. این محصول دارای دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است و به Wi-Fi و بلوتوث ۵.۰ مجهز شده است، از نرخ نوسازی متغیر VRR و تاخیر کم خودکار ALLM پشتیبانی می‌کند. همچنین، دارای دو رابط HDMI 2.1 و دو رابط USB 2.0 است.

تلویزیون Hisense Vidda S75 دارای دو بلندگوی مستقل ۱۸ واتی است که از رمزگشایی دوگانه Dolby و DTS پشتیبانی می‌کند و تجربه صوتی همه‌جانبه هنگام تماشای فیلم یا بازی را فراهم می‌کند. هوش مصنوعی به کار رفته شده در این تلویزیون کنترل آن با صدای کاربران و دسترسی به محتوای مورد علاقه را بسیار آسان‌تر می‌کند.

کد خبر 683880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.