خودرو رنو مگان E-Tech 2023 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو رنو مگان E-Tech مدل ۲۰۲۳ از یک موتور الکتریکی با ۱۶۰ کیلووات قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور نیرو می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قیمت و مشخصات اولین شاسی بلند برقی رنو در استرالیا قبل از عرضه در پایان سال ۲۰۲۳ میلادی اعلام شده است. این خودرو که رنو مگان E-Tech نام دارد، فقط در یک مدل عرضه می‌‎شود و قیمت آن با مدل پایه تسلا مدل Y (65400 دلار) و مدل پایه کیا Niro S (66590 دلار) مطابقت دارد، به طوری که قیمت آن ۶۴۹۹۰ دلار ارزیابی شده است.

خودرو رنو مگان E-Tech مدل ۲۰۲۳ از یک موتور الکتریکی با ۱۶۰ کیلووات قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور نیرو می‌گیرد. شرکت سازنده اعلام کرده است که این محصول می‌تواند در عرض ۷.۴ ثانیه از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را طی کند. یک بسته باتری لیتیوم یونی ۶۰ کیلووات ساعتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که تا ۴۵۴ کیلومتر برد دارد. طول، عرض و ارتفاع خودروی یادشده به ترتیب ۴۲۰۰، ۱۷۶۸ و ۱۵۰۰ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور نیز ۲۶۸۵ میلی‌متر است.

ظرفیت صندوق عقب خودرو رنو مگان ۲۰۲۳ E-Tech440 لیتر است که با تا کردن ردیف دوم صندلی‌ها، به ۱۳۳۲ لیتر افزایش پیدا می‌کند. این خودرو دارای ظرفیت بکسل ترمز ۹۰۰ کیلوگرم و ظرفیت بکسل بدون ترمز ۷۵۰ کیلوگرم است. از دیگر ویژگی‌های خودروی یادشده می‌توان به ترمز اضطراری خودکار (AEB)، تشخیص عابر پیاده، تشخیص دوچرخه‌سوار، هشدار خروج از خط، نظارت بر نقاط کور، هشدار توجه راننده، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دنده عقب می‌‎شود.

خودرو رنو مگان E-Tech2023 در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، قرمز و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این خودرو دارای چرخ‌های ۲۰ اینچی، چراغ‌های LED تطبیقی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، آینه‌های جانبی برقی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، شش بلندگو، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، دو پورت USB-C در جلو، دو پورت USB-C در عقب، ترمز دستی برقی، گرمکن صندلی‌های جلو و کابل شارژ پنج متری است.

کد خبر 683289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.