۲۱۰۰ طرح ورزشی درون مدرسه‌ای در دستور کار است

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: طرح شهید سلیمانی در آموزش‌وپرورش از طرح‌های تحولی جدید بود که در آن ۲۱۰۰ طرح ورزشی شامل زمین‌های چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای، ورزش‌های سنتی و سایر فعالیت‌های ورزشی در درون مدرسه در دستور کار قرار گرفت که سال جاری این طرح‌ها به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی امروز _پنجشنبه دوم شهریورماه_ در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) طرح شهید سردار سلیمانی شهرستان لرستان اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در آموزش‌وپرورش از طرح‌های تحولی جدید بود که در آن ۲۱۰۰ طرح ورزشی شامل زمین‌های چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای، ورزش‌های سنتی و سایر فعالیت‌های ورزشی در درون مدرسه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به طور تقریبی ۲۱۰۰ طرح ورزشی امسال به اتمام خواهد رسید که در این طرح‌ها بخشی از آورده اجرایی توسط آموزش‌وپرورش، قسمتی را استانداری و بخشی از آن را خیرین استانی تأمین کردند.

وزیر آموزش‌وپرورش اضافه کرد: تأسیس چمن‌های مصنوعی سبب شور و نشاط در مدارس خواهد شد که بعد از اتمام طرح‌های ورزشی، تعداد سه هزار طرح جدید را شروع خواهیم کرد که اولویت تمام این طرح‌ها با مناطق محروم است.

وی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین طرح‌های هفته دولت آموزش‌وپرورش ۱۰ هزار کلاس درس در قالب دو هزار پروژه است که با حضور با حضور رئیس‌جمهور انجام خواهد شد.

کد خبر 682447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.