مسئولان دستاوردها را برای مردم بازگو کنند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: هفته دولت هفته جهاد تبیین دولت است و فرصت مناسبی بوده که مسئولان نظام در بین مردم حضور یابند و از طریق رسانه‌های جمعی فعالیت‌های خود را بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی امروز جمعه- سوم شهریورماه-در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی این شهر اظهار کرد: حضور در نماز جمعه، نمازهای جماعت و راهپیمایی اربعین اتفاقی ویژه است و چه بسا ممکن است انسان توفیق پیدا نکند همیشه در این مراسم و آئین‌ها حضور یابد.

وی افزود: حرکت میلیونی و مثال‌زدنی اربعین در ماه صفر هر سال، مقدمه ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: اربعین حسینی (ع) فرصتی مناسب برای ترویج و اشاعه فرهنگ و آداب اربعین و تقویت همگرایی بین مذاهب اسلامی و حتی سایر ادیان الهی است.

وی با تاکید بر رعایت تقوای الهی تصریح کرد: تقوا بهترین توشه برای دنیای پس از مرگ است.

حجت‌الاسلام محمودی با تاکید بر ترک محرمات و انجام واجبات و اعمال نیک اظهار کرد: تقوا مبتنی بر رعایت همین موارد و مسائل است.

وی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته اصفهان با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، اظهار کرد: در دولت سیزدهم حرکت‌های خوب و ارزشمندی شروع شده و رئیس دولت مردمی در سفر به ژوهانسبورگ برای بهبود معیشت و اقتصاد باز هم تلاشی مضاعف بود.

خطیب جمعه موقت اصفهان افزود: آیت‌الله رئیسی وارد آفریقای جنوبی شده و بریکس را امضا کردند. این توافق کمتر از پیمان شانگهای نیست و ایران هم به عضویت آن در آمده است.

وی با بیان اینکه این دولت دنیا را منحصر به چند دولت جنایتکار غربی نکرد، ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب در دیدار سپاهیان فرمودند ما به قله نزدیک شده‌ایم، فرمایشات حکیمانه ایشان حساب شده است چرا که سابق بر این می‌فرمودند ما در مسیر هستیم اما امروز فرمودند امروز روز خستگی نیست و روز تلاش و امید است چرا که به ارزش‌های انقلاب نزدیک شده‌ایم و نباید ناامیدی ایجاد کنیم.

محمودی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است که مسئولان نظام در بین مردم حضور یابند و از طریق رسانه‌های جمعی فعالیت‌های خود را بازگو کنند.

وی گفت: متأسفانه دشمنان این‌ها را ناچیز نشان می‌دهند. هفته دولت هفته جهاد تبیین دولت است و باید در هر فرصتی فعالیت‌هایشان را بازتاب دهند و بگویند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امام علی به مالک اشتر فرمودند تا کاری تکمیل نشده به مردم‌نگویید اما وقتی کاری انجام شد به موقع به سمع مردم برسانید، ادامه داد: خوشبختانه مسئولان محترم شبانه‌روز کار می‌کنند و در شهرها و شهرستان‌ها در حال تلاش هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان نظام باید از فرصت خدمت برای تلاش مضاعف بهره بگیرند، گاهی باید بیشتر کار کنیم تا چالش‌ها کمتر شوند، اضافه کرد: اساس دین و تمدن انسانی خدمت به مردم آن هم به مردمانی خوب و مسلمان است.

محمودی افزود: دولت‌مردان در این فرصت گزارش دهند و دستاوردهای دولت را بگویند و انتشار دهند.

وی در پایان عنوان کرد: مدافعان امنیت این روزها برای امنیت و آرامش ما به شهادت می رسند و آسمانی می‌شوند و این بر ما تکلیف است که قدردان این عزیزان باشیم

کد خبر 682365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.