کودتای ۲۸ مرداد نشان می‌دهد که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد

امام جمعه کاشان با تأکید بر اینکه کودتای ۲۸ مرداد برای گذشته نیست بلکه پرچمی است که راه را نشان می‌دهد، گفت: این کودتا به همه می‌گوید که نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد چون یاغی‌های زمانه و بین‌الملل با کودتای خود در کشور فساد ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان اظهار کرد: بعضی از خبرنگاران دستاوردها و خدمات مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی را به درستی منعکس می‌کنند و این مهم موجب تقویت مسیر مسؤول است اما بعضی خبرنگاران منتقد و منصف هستند و انتقاد آنها سازنده است و مسؤولان باید نقد خبرنگار منتقد منصف را فرصت بداند.

وی بیان کرد: باید نقاط قوت و ضعف مسؤولان مد نظر خبرنگار باشد و ابتدا نقاط قوت بیان شود و سپس نقطه ضعف را بیان کنند.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری گفت: سپاه یک نیروی واکنش سریع مردمی و انقلابی است که تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

حجت السلام والمسلمین حسینی گفت: امروز وظیفه و مأموریت سپاه حفظ کشور و جغرافیای ایران و همچنین حفظ انقلاب اسلامی و جهانی است و هرجا که شعار اسلام و شعار انقلاب سر داده می‌شود، سپاه آن‌جا حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اضافه کرد: بدون تردید لحظه اسیر شدن از سخت‌ترین لحظات زندگی آزادگان و لحظه ورود به میهن نیز از شادترین ساعات زندگی آنهاست.

وی با بیان اینکه مردم و مسؤولان قدردان آزادگان هستند، تصریح کرد: امروز صبر آزادگان آن‌هم بدون گلایه، مایه افتخار ملت و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه منطقه کاشان با گرامیداشت دهه مسجد و ترویج نماز، به جایگاه ویژه مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد خانه خدا در روی زمین و بازار آخرت است و هر کس خدا را در مسجد زیارت کند، خدا نیز او را تکریم می‌کند.

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به ۲۹ مرداد روز جهانی دنیای مجازی ابراز داشت: همه انسان‌ها تمایل به ارتباط دارند و این از فواید فضای مجازی است اما دست شیطان قوی است.

وی با بیان اینکه سامانه فدک یک سامانه جامع در فضای مجاری است گفت: یک سال روی این سامانه کار شده موارد مختلفی را دارد همه افراد می‌توانند وارد این سامانه بشوند و گزارش منکر را ثبت کنند.

حسینی با بیان اینکه به سمت اینترنت ملی و شبکه اجتماعی ایرانی حرکت کنیم، گفت: لازم است از شبکه‌های اجتماعی ایرانی در دولت استفاده شود و شبکه‌های اجتماعی خارجی باید نظارت شود؛ هدف تقویت ایمان است و جمهوری اسلامی قصد مسدودسازی کسب و کارها را ندارد و از این رو زیرساخت‌های لازم در این زمینه در حال آماده‌سازی است.

خطیب نماز جمعه کاشان با تأکید بر اینکه کودتای ۲۸ مرداد برای گذشته نیست بلکه پرچمی است که راه را نشان می‌دهد، تصریح کرد: این کودتا به همه می‌گوید که نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد چون یاغی‌های زمانه و بین‌الملل با کودتای خود در کشور فساد ایجاد کردند.

کد خبر 680782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.