۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
ساعت هوشمند Boat Wave Neo Plus عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Boat Wave Neo Plus با نمایشگر ۱.۹۶ اینچی HD در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برند Boat به تازگی ساعت هوشمند جدید خود به نام Boat Wave Neo Plus را معرفی کرده است؛ این محصول دارای نمایشگر ۱.۹۶ اینچی HD با میزان روشنایی ۵۵۰ نیت است و از واچ‌فیس‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های مفید این گجت پوشیدنی پشتیبانی از تماس بلوتوثی است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی از طریق ساعت تماس تلفنی برقرار کنند یا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد.

ساعت هوشمند Boat Wave Neo Plus با استفاده از سیستم‌عامل Crest Plus اجرا می‌شود و از دستیارهای صوتی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند برای دسترسی آسان‌تر حداکثر تا ۱۰ مخاطب را در این محصول ذخیره کنند. گجت پوشیدنی یادشده بیش از ۷۰۰ حالت ورزشی را برای ردیابی فعالیت‌های کاربران ارائه می‌دهد و گواهی IP67 را نیز دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

ساعت هوشمند Boat Wave Neo Plus دارای حسگرهای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، ردیاب خواب و تنفس است و قابلیت‌هایی مانند کنترل دوربین، کنترل موسیقی، به‌روزرسانی آب‌وهوا و تایمر را ارائه می‌دهد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود که با یک بار شارژ تا هفت روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند Boat Wave Neo Plus با قیمت ۱۹.۲۶ دلار و در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی عرضه می‌شود. افراد می‌توانند این محصول را از وب‌سایت رسمی Boat یا Flipkart تهیه کنند.

کد خبر 681828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.