نیسان پاترول ۲۰۲۳ با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

به نظر می‌رسد که خودروی نیسان پاترول ۲۰۲۳ با قیمت ۸۴ هزار و ۹۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نیسان پاترول ۲۰۲۳ از موتور ۵.۶ لیتری V8 تنفس طبیعی استفاده می‌کند که ۲۹۸ کیلووات قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به گیربکس هفت سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. این محصول که با قیمت ۸۴ هزار و ۹۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد، دارای یک نمایشگر ۸.۰ اینچی خواهد بود که اطلاعات لازم را به افراد نشان می‌دهد.

نیسان پاترول ۲۰۲۳ دارای مخزن سوخت ۱۴۰ لیتری است؛ طول و عرض آن به ترتیب ۵۱۷۵ و ۱۹۹۵ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور نیز ۳۰۷۵ میلی‌متر است. همه مدل‌های نیسان پاترول ۲۰۲۳ به صورت استاندارد با ویژگی‌های ایمنی هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار با هشدار برخورد از جلو، هشدار ترافیک متقابل عقب، کروز کنترل تطبیقی، کیسه هوای جلو، کیسه هوای پرده‌ای برای هر سه ردیف، دوربین دنده عقب با سنسور پارک و دوربین دید فراگیر در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

خودروی نیسان پاترول ۲۰۲۳ دارای چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، هشت صندلی، سیستم صوتی با شش بلندگو، روکش چرمی، چراغ‌های جلو اتوماتیک، قفل دیفرانسیل عقب، صندلی برقی راننده در ۱۰ جهت، صندلی برقی مسافران در هشت جهت، نظارت بر فشار تایر، چراغ‌های جلو LED و مه‌‎شکن جلو و آینه‌های برقی تاشو است. خودروی یادشده در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای براق، آبی و سفید به فروش می‌رسد.

کد خبر 681233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.