آغاز حمل‌ونقل خودروهای بدون راننده در سانفرانسیسکو

جزیره گنج در سان‌فرانسیسکو، به‌زودی و به مدت ۹ ماه میزبان خودروهای بدون راننده خواهد بود که قرار است به طور آزمایشی در بخش حمل‌ونقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران سان‌فرانسیسکو در ایالات متحده آمریکا در نظر دارند به‌طور آزمایشی خدمات خود را در بخش حمل‌ونقل عمومی از طریق خودروهای بدون راننده در جزیره گنج توسعه دهند تا بتوانند برای بهره‌برداری بیشتر از این وسایل نقلیه سبز با هدف رفع هرچه بیشتر نیازهای تردد شهروندان بهتر تصمیم‌گیری کنند. در این راستا، خودروهای خودران جدیدی عبور و مرور خود را در جزیره مصنوعی شهر در خلیج سان‌فرانسیسکو آغاز خواهد کرد و به مدت ۹ ماه ادامه خواهد داد که تجزیه و تحلیل اثربخشی این مرحله در بهبود رفت و آمد شهروندان، مدیران را به تصمیم‌گیری بهتر برای دائمی کردن ورود این خودروها به ناوگان حمل‌ونقل عمومی سراسر سان‌فرانسیسکو سوق خواهد داد.

مدیران کلان‌شهر آمریکایی امیدوار هستند که در این مرحله بتوانند آگاهی شهروندان را نیز از فناوری وسایل نقلیه بدون راننده افزایش دهند زیرا بسیاری از مردم شهر از عبور و مرور به وسیله این خودروها هراس دارند.

آغاز حمل‌ونقل خودروهای بدون راننده در سانفرانسیسکو

خودروهای الکتریکی بدون راننده

خودروهایی که به‌زودی تردد خود را در جزیره گنج آغاز خواهد کرد، اولین وسایل نقلیه الکتریکی بدون راننده در سراسر ایالت کالیفرنیا خواهد بود که به طور کامل در معابر عمومی رفت و آمد خواهد کرد. سفر از طریق این خودروهای سبز برای کاربران کاملاً رایگان است، ضمن این‌که قابلیت عبور و مرور با آن‌ها در هر زمانی از روز وجود خواهد داشت. خودروهای بدون راننده حرکت خود را از یک ایستگاه مشخص آغاز خواهد کرد و تا رسیدن به مقصد نهایی، امکان پیاده یا سوار شدن شهروندان را در هفت نقطه از جزیره گنج فراهم خواهد آورد. جالب است بدانید که زیرساخت‌های تردد و حتی خود خودروها بر اساس نیاز تمام شهروندان با هر میزان توانایی جسمی طراحی شده است و در نتیجه افراد سوار بر صندلی‌های چرخ‌دار نیز می‌توانند از طریق این وسایل نقلیه سبز به عبور و مرور بپردازند.

این خودروها در تمام روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا شش عصر در حال حرکت خواهد بود و شهروندان را از محله‌های مختلف جزیره گنج به سایر مراکز مهم و تجاری سان‌فرانسیسکو (و برعکس) خواهد رساند.

آغاز حمل‌ونقل خودروهای بدون راننده در سانفرانسیسکو

کد خبر 681004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.