۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
گوشی ZTE Blade A73 5G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ZTE Blade A73 5G به تراشه Unisoc T760 مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی ZTE Blade A73 5G که در مالزی معرفی شده است، به عنوان جایگزین گوشی Blade A72 5G شناخته می‌شود که در ماه ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شد. گوشی ZTE Blade A73 5G دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است. گوشی جدید یادشده با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود.

گوشی ZTE Blade A73 5G به تراشه Unisoc T760 مجهز شده است، از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند و با چهار گیگابایت حافظه رم، چهار گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. یک کارت microSD نیز برای افزایش حافظه این محصول در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود.

یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی ZTE Blade A73 5G تعبیه شده است. یک ماژول دوربین دوگانه نیز روی پنل پشتی گوشی قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی یادشده می‌توان به سیم کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.2، GPS، NFC، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. قیمت این محصول در مالزی ۱۶۴ دلار ارزیابی شده است و در یک رنگ خاکستری وارد بازار می‎‌شود. هنوز مشخص نشده است که گوشی ZTE Blade A73 5G چه وارد بازارهای دیگر نیز می‌شود یا خیر.

کد خبر 680915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.