بهترین نانو آجر نما ساختمان در ایران چیست ؟

در این مقاله قصد داریم تا عایق نانو مخصوص آجر نما را به شما معرفی کنیم، محصولی پر کاربرد و متمایز برای پوشش دهی و ضد آب سازی انواع آجر نما.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین نانو آجر نما ساختمان در ایران را به شما معرفی کنیم.

نانو آجر چیست

نانو آجر یک عایق و محافظ ضد آب شفاف و کریستالی برای انواع آجر نما ساختمان می باشد . پوشش های نانو دارای ویژگی های محافظتی می باشند که باعث ماندگاری آجر و سنگ نمای می شوند.

معرفی نانو آجر نما ساختمان

نانو آجر نما ساختمان یک محصول کلوئیدی و کاملا ضد آب است . این محصول از لاتکس ها و رزین هایی با پایه سیلیکونی تولید می شود لذا خواص ضد آبی و آبگریزی عالی دارد.

تفاوت نانو نما با رزین

شاید به اشتباه تصور شود که عایق های نانو یک نوع رزین محافظ برای آجر هستند . رزین کاملا با نانو آجر نما متفاوت است . رزین یک پوشش است که با رقیق سازی در دو مرحله به همراه پرایمر استفاده می شود. در انتهای اجرا شاهد ایجاد یک لایه یا فیلم روی آجر یا سنگ هستیم که همین لایه مقاومت مکانیکی آجرو ماندگاری پوشش را کاهش می دهد . کیفیت رزین به مراتب پایین تر از عایق های تخصصی نانو برای اجر نما ساختمان است.

ویژگی های نانو آجر

نانو آجر با ویژگی های فوق العاده خود یک پوشش مناسب برای انواع آجر نما ساختمان محسوب می شود . ویژگی های نظیر , ضد آب بودن , خاصیت خود تمیز شوندگی , آبگریزی آجر , عایق سازی سطح آجر نما , جلوگیری از ایجاد شوره روی آجر, جذبی کریستالی بدون ایجاد لایه اضافه روی آجر نما نانو الوتکس را به یک پوشش بی نظیر بدل کرده است.

نانو ضد شوره آجر

پوشش نانو آجر نما ساختمان علاوه بر شوره های ایجاد شده روی آجر, از ایجاد شوره های جدید و آلودگی روی آجر نما نیز جلوگیری می کند . چراکه یک لایه نازک با محافظت بالا بر روی آجرایجاد کرده که از نفوذ و ماندگاری هرگونه شوره و آلودگی جلوگیری می کند.

نانو ضد آب آجر نما ساختمان

رزین های سیلیکونی موجود در نانو آجر نما مدل FX7000 پس از اجرا و خشک شدن کامل سطح آجر را کاملا ضد آب می کنند . ضد آب سازی آجر از فرسایش آن در برابر عوامل محیطی , باراندگی ها و آلودگی ها محافظت می کند.

نانو آبگریز کننده آجر

همانطور که اشاره کردیم نانو آجراز ترکیب رزین های سیلیکونی و لاتکس تولید می شود . پس از اجرا و خشک شدن کامل نانو آجر روی نمای ساختمان شاهد آبگریزی کامل سطح آجر خواهیم بود . آبگریزی آجر نما از دورنگی , پوسیدگی و ماندگاری آلودگی روی آجر جلوگیری خواهد کرد.

خاصیت خود تمیز شوندگی نانو آجر

بعد از پوشش دهی آجر با نانو آجر نما الوتکس دیگر نباید نگران تمیز ماندن و کهنگی آجر نما باشید . لایه عایق ایجاد شده روی آجر نما ساختمان علاوه بر تازه کردن رنگ آجرهای کهنه , خاصیت هیدروفوبیکی یا همان آبگریزی را ایجاد می کنند . با افزایش آبگریزی سطح آجر و یا سنگ خاصیت خود تمیز شوندگی آن نیز افزایش می یابد.

معرفی بهترین نانو آجر نما ساختمان

نانو آجر نما ساختمان الوتکس مدل FX 7000بهترین پوشش در ایران است است که می توانید برای ضد آب سازی و آبگریزی آجر نما استفاده کنید . تمامی خواص و ویژگی های مورد انتظار از نانو آجر در نانو الوتکس موجود می باشد و یک پوشش دائمی برای انواه آجر نما است.

خرید نانو آجر نما

برای خرید نانو آجر نما ساختمان الوتکس کافیست با مجموعه ما در ارتباط باشید . کارشناسان ما با مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب و اجرای محصولات بهترین محصول را به شما معرفی خواهند کرد.

قیمت پوشش نانو آجر

یکی از مزیت های اصلی پوشش های الوتکس قیمت مناسب و مقرون به صرفه آنهاست . قیمت پوشش با توجه به حجم مصرفی شما و متراژ پروژه تعیین می شود . برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره اجرایی با ما در ارتباط باشید.

بهترین نانو آجر نما ساختمان در ایران چیست ؟

اجرای مواد نانو روی آجر

برای اجرای نانو آجر و یا سنگ نمای ساختمان با توجه به متراژ پروژه , شرایط آب و هوایی و ... می توان از قلمو , قلطک و پیستوله استفاده کرد.

نکات اجرایی نانو آجر نما ساختمان

در پاشش مواد نانو روی آجر و یا سنگ باید به عدم ترکیب مواد با هوا توجه شود تا لایه پوست پرتغالی روی آجر ایجاد نشود . استفاده از پیستوله احتمال ترکیب مواد با هوا و اکسید شدن آنرا افزایش داده و عملکرد محصول را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

میزان پوشش نانو آجر الوتکس

برای ضد آب سازی و پوشش دهی آجر نما , یک لایه از نانو آجرالوتکس کفایت می کند و پوشش دهی استاندارد و محافظ را ایجاد می نماید . میزان پوشش رنگ 10 متر مربع برای هر کیلوگرم می باشد.

بهترین نانو آجر نما ساختمان در ایران چیست ؟

میزان ماندگاری نانو آجر نما

ماندگاری پوشش های نانو مخصوص آجر نما الوتکس در شرایط آب و هوایی نامساعد حدود 15 سال می باشد . با اینحال میزان مندگاری پوشش های نما به عوامل مختلفی نظیر , موقعیت سازه , شرایط آب و هوایی پروژه , زیرسازی , روش اجرا و ... بستگی دارد.

کد خبر 680575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.