۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
آمریکا میزبان سواحلی کثیف

کثیف‌ترین سواحل آمریکا شامل ساحل مانزانیتا در اورگان، سانتا مونیکا کالیفرنیا، انتاریو، نیویورک و ساحل ویلا آن جلا اوهایو می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هنگامی که افراد به فصل تابستان فکر می‌کنند، اولین چیزی که به ذهن آنها خطور می‌کند، یک ساحل شگفت‌ انگیز با ماسه‌های سفید و آب‌های شفاف است که در آن می‌توانند فعالیت‌های دلخواه خود نظیر شنا کردن را انجام دهند، اما همه این سواحل تمیز نیستند و مکان مناسبی برای تفریح کردن و استراحت محسوب نمی‌شوند. برای مثال نیمی از سواحل آمریکا دارای سطوح آلودگی ناایمن هستند که سلامت انسان‌ها را به خطر می‌اندازند و مشکلاتی نظیر ناراحتی‌های معده و بیماری‌های تنفسی را برای آنها ایجاد می‌کنند. در ادامه به معرفی کثیف‌ترین سواحل آمریکا در سال ۲۰۲۳ و میزان آلودگی آنها می‌پردازیم.

آمریکا میزبان سواحلی کثیف

ساحل مانزانیتا، اورگان

طبق بررسی‌های جدید، در اکثر سواحل اورگان، سطوح بالایی از آلودگی وجود دارد. ساحل مانزانیتا (Manzanita) که از محبوب‌ترین سواحل این ایالت محسوب می‌شود، در سال ۲۰۲۳ لقب یکی از کثیف‌ترین سواحل آمریکا را به خود احتصاص داده است. در تحقیق اخیر که به مدت ۱۰ روز سواحل مختلف را مورد آزمایش قرار داد، در ۹۰ درصد مواقع، سطح باکتری‌های ناایمن شناسایی شد. ساحل Fairhope از دیگر سواحل کثیف آمریکا است که تاکنون چندین بار به عنوان کثیف‌ترین ساحل آلاباما در نظر گرفته شده است. این ساحل در تمام روزهای تحقیق، دارای سطوح بالایی از آلودگی بود. بنابراین گردشگران باید از بازدید کردن آن خودداری کنند.

ساحل سانتا مونیکا، کالیفرنیا

ایالت کالیفرنیا زیباترین سواحل ایالات متحده را به خود اختصاص می‌دهد که ۹۵ درصد آن‌ها تمیز هستند. این ایالت تقریباً ۴۰۰ ساحل دارد و تنها ۲۳ مورد از آنها دارای سطوح بالای آلودگی هستند. اگرچه فعالیت‌های زیادی در سانتا مونیکا برای انجام دادن وجود دارد، اما به عنوان کثیف‌ترین ساحل در کالیفرنیا شناسایی شده است.

آمریکا میزبان سواحلی کثیف

ساحل انتاریو، نیویورک

این ساحل، که در کنار دریاچه‌ای به همین نام واقع شده است، دارای سطح بالایی از آب آلوده است و در بین ۱۰ ساحل آلوده و کثیف ایالات متحده قرار دارد. اگرچه علت این موضوع، باران شدید و سیلاب آب ناشی از طوفان است، اما هنوز درصد باکتری‌های این ساحل بالا است. به طور کلی آلودگی این ساحل از باکتری‌هایی ناشی می‌شود که بسیار خطرناک است و افراد را در معرض ابتلاء به بیماری‌ها قرار می‌دهد، اما مطالعات همچنان ادامه دارد تا به طور دقیق مشخص شود علت آلودگی ساحل انتاریو چیست.

ساحل ویلا آن جلا، اوهایو

مطالعه‌ای که روی ۶۰ ساحل در اوهایو انجام شده است، نشان می‌دهد که ۵۶ ساحل این ایالت ناامن هستند، آب آنها آلوده و خود ساحل نیز کثیف است. طبق تحقیق جدید، پارک ایالتی ویلا آن‌جلا با ۴۲ روز ناامن از ۱۱۵ یکی از کثیف‌ترین سواحل آمریکا به شمار می‌رود. به یقین می‌توان گفت که در زمان‌های خاصی از سال میزان باکتری‌های خطرناک در این منطقه زیاد است. زمانی که در ساحل پارک ایالتی ویلا آن‌جلا باران زیاد می‌بارد، آلودگی‌های بسیاری از راه فاضلاب وارد این ساحل می‌شود.

آمریکا میزبان سواحلی کثیف

کد خبر 679138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.