۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
ساعت هوشمند Noise ColorFit Spark عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Noise ColorFit Spark با قیمت ۲۴.۴۲ دلار و در رنگ‌های مختلف عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Noise به تازگی ساعت‌های هوشمند NoiseFit Halo Plus، NoiseFit Nova و NoiseFit Arc را در هند عرضه کرد؛ هم‌اکنون نیز این برند ساعت هوشمند Noise ColorFit Spark را معرفی کرده است. این محصول با طراحی شیک، قابلیت تماس بلوتوث، ویژگی‌های نظارت بر سلامت و حسگرهای ردیاب تناسب اندام ارائه می‌شود.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Spark دارای نمایشگر دو اینچی TFT LCD با بند سیلیکونی است و در رنگ‌های مختلف و جذاب موجود است. کاربران می‌توانند به راحتی و طبق سلیقه خود از بین بیش از ۱۵۰ واچ‌فیس یکی را انتخاب کنند. یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، استفاده از فناوری Noise Tru Sync است که امکان تماس از طریق بلوتوث ۵.۳ را با حداقل مصرف انرژی فراهم می‌کند.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Spark دارای حسگر سنجش ضربان قلب، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون، ردیاب‌های خواب و استرس است. این محصول از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، باتری مورد استفاده در این گجت پوشیدنی تا هفت روز شارژدهی دارد با این وجود، در صورت برقراری تماس بلوتوثی حدود دو روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Spark در رنگ‌های سبز، خاکستری، نقره‌ای، آبی، زرشکی و مشکی با قیمت ۲۴.۴۲ دلار عرضه می‌شود. افراد می‌توانند این محصول را از طریق وب‌سایت شرکت سازنده و آمازون خریداری کنند.

کد خبر 677066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.