خودروی Radar RD6 جیلی وارد بازار جهانی می‌‏شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که خودروی Radar RD6 جیلی به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جیلی، یک شرکت خودروساز چینی، که تقریباً پنج ماه پیش خودروی جدیدی به نام Radar RD6 را در چین عرضه کرد، به‌تازگی این خودرو را برای بازارهای صادراتی نیز تولید کرده است. در این مرحله هنوز مشخص نشده است که این خودروی جدید به کدام بازارها صادر می‌شود. شرکت جیلی ادعا می‌کند که Radar RD6 اولین پیکاپ تمام برقی در بازار است که به صورت انبوه در چین تولید می‌شود.

همه مدل‌های خودروی Radar RD6 در حال حاضر از یک موتور الکتریکی تکی در قسمت پشت بهره می‌برد که قادر است ۲۰۰ کیلووات نیرو را تأمین کند. ادعا شده است که شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن نیز ۶.۹ ثانیه است. در این مرحله، هیچ‌کدام از مدل‌های این خودرو به دو موتور مجهز نشده‌اند. خودروی Radar RD6 در سه نسخه با باتری‌های مختلف ۶۳، ۸۶ و ۱۰۰ کیلووات ساعتی در دسترس است که به نظر می‌رسد برد الکتریکی آن‌ها به ترتیب ۴۰۰، ۵۵۰ و ۶۳۲ کیلومتر است.

خودروی Radar RD6 از فناوری شارژ سریع DC تا ۱۲۰ کیلووات و AC تا ۱۱ کیلووات ساعت پشتیبانی می‌کند. همچنین، با استفاده از سیستم خودرو به جریان (V2L) می‌توان تا ۲۲۰ ولت از قدرت خودرو برای شارژ کردن وسایل الکتریکی و همچنین خودروهای برقی دیگر استفاده کرد. صندوق عقب این خودرو دارای ظرفیت ۷۰ لیتری است، یک فضای ذخیره‌سازی ۴۸ لیتری دیگر نیز در زیر ردیف دوم صندلی‌ها تعبیه شده است.

خودروی Radar RD6 دارای چراغ‌های جلو LED و چراغ‌های عقب به شکل X است که به وسیله نوار LED به یکدیگر متصل شده‌اند. لوگوی RADAR نیز در قسمت پایین این نوار به چشم می‌خورد. چراغ عقب یکپارچه این خودرو در طول شب جلوه‌ای چشمگیر و جذاب دارد. خودروی یادشده دارای شش کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار برخورد از جلو، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک، سیستم کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خطوط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.

کد خبر 677065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.