شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز چهارم مردادماه ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (چهارشنبه) در ساعت منتهی به ۸ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۵۸، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۴، پیشوا با شاخص ۱۵۱، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۳، دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۳، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۳، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۷، سلامت با شاخص ۱۵۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۷و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۱۱۱، امام خمینی با شاخص ۱۰۹، باغستان شهریار با شاخص ۱۰۳، باقرشهر با شاخص ۱۲۳، پارک رازی با شاخص ۱۴۱، پاکدشت با شاخص ۱۴۰، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۳۵، ژئوفیزیک با شاخص ۱۳۹، شریف منطقه ۲ با شاخص ۱۴۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۸، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۴۰ و شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۴۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۱۳، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۱۲۶، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۳۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۲۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۰۴، علم و صنعت با شاخص ۱۲۹، قائم با شاخص ۱۴۴، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۸، ملارد با شاخص ۱۰۴ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۱۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۹، اسلام‌شهر با شاخص ۹۹، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۷۸، پردیس با شاخص ۹۵، پونک با شاخص ۹۳، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۲، دماوند با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۸۴، شهریار با شاخص ۹۸، قدس با شاخص ۸۰، قرچک با شاخص ۷۶، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۸۱ و ورامین با شاخص ۹۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 675877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.