۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
رندرهای گوشی Realme C51 منتشر شد

گوشی Realme C51 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Realme دو گوشی ریلمی سری C را در سال جاری در هند عرضه کرده است. گوشی Realme C55 در نیمه اول سال معرفی شد در حالی که Realme C53 به تازگی معرفی شده است. علاوه بر این، گوشی دیگر از برند ریلمی معرفی شده است که Realme C51 نام دارد. رندرهایی از این گوشی منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های کلیدی آن را نشان می‌دهد.

با توجه به رندرهای منتشر شده، گوشی ریلمی C51 دارای لبه‌های تخت است، لبه سمت چپ آن از اسلات سیم‌کارت میزبانی می‌‏کند، در حالی که کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور در لبه سمت راست قرار دارد. این محصول در دو رنگ مشکی و آبی روشن عرضه می‏‌شود. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی Realme C51 تعبیه شده است و یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

گوشی Realme C51 با هشت گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که گوشی Realme C51 پایین‌تر از Realme C53 باشد که قیمت اولیه آن ۱۲۲ دلار است. به احتمال زیاد، گوشی Realme C51 با قیمت ۱۱۰ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 675215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.