رونمایی از نرم‌افزار «دیده‌بان محلات» در شهرداری گرگان

شهردار گرگان با اشاره به کارکرد نرم‌افزار دیده‌بان محلات، گفت: با راه‌اندازی این نرم‌افزار، شهروندان به عنوان دیده‌بان‌های ما در سطح محلات شهر بدون واسطه به مدیریت شهری کمک می‌کنند تا با رفع معضلات بتوانیم بالاترین کیفیت خدمات را ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز _ چهارشنبه بیست‌وهشتم تیرماه _ در آئین رونمایی از سامانه موبایلی دیده‌بان محلات (محله من) اظهار کرد: شهرداری گرگان با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال هوشمندسازی ارائه خدمات شهری در ارتباط بی واسطه با شهروندان است.

وی افزود: ارائه خدمات به شهروندان باید آسان و بی واسطه باشد تا شهروندان بتوانند در جای جای شهر خواسته‌ها و مشکلات خود با رأس هرم شهری مطرح می‌کنند تا پس از رصد، مشکلات در اسرع وقت رفع شود.

شهردار گرگان با اشاره به کارکرد نرم‌افزار دیده‌بان محلات، خاطرنشان کرد: با مشارکت دیده‌بان‌های ما در سطح محلات شهر، شهروندان بدون واسطه به مدیریت شهری کمک می‌کنند تا با رفع معضلات بتوانیم بالاترین کیفیت خدمات را ارائه دهیم.

سیدالنگی با بیان اینکه شهر خوب و آباد با مشارکت شهروندان ساخته می‌شود، تصریح کرد: امید می‌رود با رونمایی از این نرم‌افزار شاهد بهره‌وری و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان باشیم.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از سامانه موبایلی «دیده‌بان محلات» در راستای افزایش کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی عمومی، کاهش سفرهای شهری، نظارت یکپارچه بر خدمت‌رسانی مناطق، نواحی و سازمان‌های تابعه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معتمدان محلات برگزار شد.

کد خبر 674404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.