گوشی Red Magic 8S Pro چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز گوشی Red Magic 8S Pro با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Nubia دو گوشی هوشمند Red Magic 8S Pro و +Red Magic 8s Pro را اوایل ماه جاری در چین عرضه کرد، اکنون مدل اول وارد بازارهای جهانی شده است. گوشی Red Magic 8S Pro دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۱۱۶ * ۲۴۸۰ پیکسل با میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در قسمت پایین نمایشگر تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی Red Magic 8S Pro قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. این محصول به تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه است. دستگاه یادشده به سیستم خنک‌کننده ICE 12.0 و محفظه بخار بسیار بزرگ برای دفع گرما مجهز شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Red Magic 8S Pro با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت چپ محصول قرار گرفته شده است، یک نوار لغزنده قرمز رنگ نیز روی لبه سمت راست قرار گرفته شده است. دوربین سه‌گانه آن نیز در پنل پشتی به صورت عمودی پشت سر هم قرار گرفته‌اند؛ این پنل به یک فن داخلی با چراغ‌های RGB نیز مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Red Magic 8S Pro می‌توان به اسپیکرهای دوگانه، سه میکروفون، حسگر اثرانگشت، بلوتوث ۵.۳، وای‌فای ۷، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. این گوشی هوشمند با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۶۴۹ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که قیمت نسخه دیگر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۷۷۹ دلار ارزیابی شده است.

منبع: gizmochina

کد خبر 674353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.