ساعت هوشمند boAt Wave Call 2 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند boAt Wave Call 2 با قیمت ۱۵.۸۲ دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند boAt Wave Call 2 به نمایشگر ۱.۸۳ اینچی HD با رزولوشن ۲۴۰ * ۲۸۴ پیکسل مجهز می‌‎شود، از بیش از ۱۰۰۰ واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از این محصول از طریق فناوری بلوتوث تماس تلفنی برقرار کنند.

ساعت هوشمند boAt Wave Call 2 به سیستم عامل Cres+ OS مجهز شده است که عملکرد بسیار روانی دارد. کاربران می‌توانند تا ۱۰ مخاطب را در این محصول ذخیره کنند و به صورت مستقیم از طریق ساعت با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. ساعت هوشمند یادشده از بیش از ۷۰۰ حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری کردن و یوگا پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند boAt Wave Call 2 گواهی IP67 را دریافت کرده است؛ بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. همچنین، به حسگرهای سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، حسگر سنجش فشار خون و ردیاب فعالیت‌های بدنی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل موسیقی، کنترل دوربین، به‌روزرسانی آب‌وهوا، آلارم و گام‎‌شمار اشاره کرد.

باتری استفاده شده در ساعت هوشمند boAt Wave Call 2 با یک بار شارژ تا پنج روز دوام می‌آورد. البته در صورتی که کاربران به صورت مکرر از تماس بلوتوثی استفاده کنند، عمر باتری به دو روز کاهش پیدا می‌کند. این محصول با قیمت ۱۵.۸۲ دلار در رنگ‌های مشکی، خاکستری، زرشکی و نقره‌ای با بند فلزی از وب‌سایت boAt و آمازون به فروش می‌رسد.

کد خبر 674025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.