قیمت خودرو امروز ۲۶ تیر / کاهش ۲۰ میلیون تومانی سورن پلاس

قیمت همه محصولات ایران خودرو، سایپا به‌ویژه خودروهای مونتاژی، ریزش قابل توجه قیمت‌ها را در بازار تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محصولات سایپا و ایران‌خودرو روند کاهشی را امروز _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ باز هم در بازار ادامه دادند و امروز نیز همچون روزهای گذشته قیمت انواع خودرو با شیب ملایمی کاهش پیدا کرده است.

در بین محصولات ایران‌خودرو قیمت سورن پلاس (تیپ ۳) در بین انواع مختلف این خودرو بیشترین کاهش قیمت را داشته است و با ۲۰ میلیون تومان کاهش به ۵۴۵ میلیون تومان رسید.

پس از سورن پلاس، پژو پارس سفارشی ELX با ۱۹ میلیون تومان کاهش به ۵۴۱ میلیون تومان رسید. رانا پلاس نیز با ریزش ۱۶ میلیون تومان به قیمت ۴۷۰ میلیون تومانی رسید.

در این میان پژو پارس با ۱۵ میلیون تومان کاهش به قیمت ۴۹۰ میلیون تومانی نزدیک شد. دنا پلاس توربوسرعته) کاهش ۲۱ میلیون تومانی داشت و به قیمت ۷۱۱ میلیون تومانی رسید.

محصولات سایپا نیز از این کاهش قیمت‌ها بی‌بهره نبودند و ساینا s اتوماتیک با کاهشی ۹ میلیون تومانی بیشترین ریزش را در سبد سایپا داشت و به قیمت ۳۹۱ میلیون تومانی رسید. کوییک اتوماتیک نیز به کاهش قیمت شش میلیون تومانی به قیمت ۳۹۲ میلیون تومان نزدیک شد.

علاوه بر خودروهای داخلی، خودروهای مونتاژی نیز قیمت‌ها را شکستند. خودروی فیدلیتی ۶۰ میلیون تومان ریزش قیمت داشت و به یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان رسید. خودروی لاماری ایما نیز همچون فیدلیتی ۶۰ میلیون تومان ریزش داشت و قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد.

همچنین تیگو ۸ پرو نیز با ۲۰ میلیون تومان ریزش به دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان رسید. X 22 پرو اتوماتیک با کمترین ریزش قیمت در بین خودروهای مونتاژی به ۹۳۰ میلیون تومان رسید.

کد خبر 673989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.