گوشی Tecno Pova Neo 3 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که انرژی مورد نیاز گوشی Tecno Pova Neo 3 با استفاده از یک باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Tecno قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید به نام Tecno Pova Neo 3 را در روزهای آینده عرضه کند. این محصول دارای نمایشگر ۶.۸۲ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ * ۱۶۴۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. گوشی Tecno Pova Neo 3 به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز خواهد شد که احتمالاً با چهار یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند.

انتظار می‌رود که گوشی Tecno Pova Neo 3 با استفاده از رابط کاربری HiOS 7.6 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا شود. یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی تعبیه خواهد شد که شامل یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن قرار گرفته شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Tecno Pova Neo 3 با استفاده از یک باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد. ابعاد این محصول ۹.۳ * ۷۷.۶ * ۱۷۰.۶۷ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۲۰۱ گرم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و همچنین فناوری تشخیص چهره و اثرانگشت نیز اشاره کرد. محصول یادشده از VoWiFi، VoLTE و NFC پشتیبانی می‌کند و احتمالاً اواخر ماه جولای عرضه می‌شود.

کد خبر 673433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.