شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲

کیفیت هوا در کلانشهر تهران، امروز (چهارشنبه) در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۷ وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۱۰۷، اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۵، امام خمینی با شاخص ۱۳۴، پارک رازی با شاخص ۱۱۴، پردیس با شاخص ۱۳۷، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۱۹، رباط‌کریم با شاخص ۱۲۰، ژئوفیزیک با شاخص ۱۰۴، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۳۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۴۳، شریف منطقه دو با شاخص ۱۴۴، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۹، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۴۶، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۲۹، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۰۵، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۱۱۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۴۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۱۵، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۰، قائم با شاخص ۱۳۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۳۹، ملارد با شاخص ۱۲۸ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۱۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۸۶، باغستان شهریار با شاخص ۹۷، پونک با شاخص ۷۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۵، دماوند با شاخص ۷۶، شهرداری منطقه دو با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۸، شهریار با شاخص ۹۵، علم و صنعت با شاخص ۷۵، قدس با شاخص ۸۲، قرچک با شاخص ۶۸ و ورامین با شاخص ۸۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. ایستگاه گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۴۴ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 672892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.