قیمت خودرو امروز ۱۵ تیر/ فیدلیتی پرچمدار کاهش قیمت

فیدلیتی پنج نفره پرایم، امروز ۳۰ میلیون تومان کاهش داشته و به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسید. این خودرو در روز جاری رکورددار کاهش قیمت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته‌ای که گذشت قیمت انواع خودرو تقریباً ثابت ماند و عواملی همچون آزادسازی واردات خودرو و تحولات سیاسی نیز نتوانست تأثیر چندانی بر بازار بگذارد.

رکود همچنان بر بازار خودرو حاکم است و حجم معاملات هر روز نسبت به روز قبل کاهش می‌یابد. در واقع می‌توان گفت انگیزه‌های فعالیت در بازار خودرو با توجه به ثبات و کاهش قیمت‌ها، از بین رفته است.

در بازار خودروهای داخلی امروز فقط سه خودرو تغییر قیمت داشت.

کوئیک دنده‌ای S، این هفته نوساناتی را پشت سر گذاشت و در نهایت در قیمت ابتدای هفته خود یعنی ۳۷۵ میلیون تومان ثابت ماند. این قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان کاهش یافته است.

تارا اتوماتیک نیز سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشته و در نهایت این هفته را با ۸۱۶ میلیون تومان به پایان رساند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و ۷۴۸ میلیون تومان به فروش رسید.

در بین خودروهای مونتاژی که در هفته گذشته ریزش‌های سنگین تجربه کردند، امروز قیمت بیشتر خودروها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

فیدلیتی پنج نفره پرایم، امروز ۳۰ میلیون تومان کاهش داشته و به یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسید. این خودرو در روز جاری رکورددار کاهش قیمت بوده است.

ام‌وی‌ام X۲۲ Pro IE، نیز امروز با قیمت یک میلیارد و پنج میلیون تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است.

پیش بینی قیمت خودرو

در هفته‌های گذشته تنها عامل مؤثر بر بازار خودرو قیمت دلار بوده است که این موضوع نیز تأثیر خود را از دست داده است. باوجود افزایش دلار در هفته گذشته و رسیدن آن به کانال ۵۰ هزارتومان نیز همچنان در بازار خودرو شاهد کاهش قیمت برخی از خودروها بودیم که نشان می‌دهد شاخص‌های گذشته دیگر بر این بازار تأثیرگذار نیست.

کد خبر 671655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.