گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5  از استاندارد IP58 بهره نمی‌برد

اطلاعات جدید ارائه شده توسط افشاگری با نام مستعار Ice Universe نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 گواهی IP58 را دریافت نخواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ماه گذشته گزارش شده بود که گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 گواهی IP58 را دریافت خواهد کرد و در برابر گردوغبار و آب مقاوم است. با این وجود، اطلاعات جدید ارائه شده توسط افشاگری با نام مستعار Ice Universe نشان می‌دهد که این محصول گواهی IP58 را دریافت نخواهد کرد و ممکن است مانند مدل‌های پیشین خود گواهی ضدآب IPX8 را حفظ کند.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده، گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 از یک نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و یک نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی بهره می‌برد، هر دو پنل AMOLED از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود که این محصولات با استفاده از رابط کاربری One UI 5.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‏شود.

گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد که با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی بهره می‌برد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیگسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی می‎‌شود.

کد خبر 671539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.